BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Yardım

Güvenlik Uygulamaları
Harcama İtirazında bulunmak istiyorum ?
İşlemin/ işlemlerin hesap özetinize veya dönem içi işlemlere yansıması halinde, itirazınızı “İşCep” veya "Maximum Mobil" uygulamalarından ya da İnternet Şubemiz’ den iletebilirsiniz. Kartınıza borç tutarı yansımamış durumda olan, bekleyen işlemlerde izlenen işlemler için itiraz süreci başlatılamamaktadır.

Ayrıca, itiraz nedeninizin “Belirtilen harcamalar/nakit çekimler tarafımca yapılmamıştır.” olması durumunda itirazınızın işleme alınabilmesi için işlemin yapıldığı kartınızı 0 850 724 0724 numaralı Çağrı Merkezimiz, İnternet Şubemiz, Maximum Mobil ya da İşCep uygulamamızdan kayıp/çalıntı seçeneği ile kapatarak yeni kart talebinizi iletebilirsiniz. Uluslararası chargeback kuralları gereğince kartınız kapatılmadan itiraz başlatılamamaktadır.


Müşteri Şifre mi nasıl belirleyebilirim ?
​Müşteri şifrenizi; * Bankamatiklerimizden  ""Daha Fazlası -> Anında Bankacılık-> Müşteri/Ticari Şifre Belirleme"" menülerini kullanarak,
  • 0 850 724 0 724 numaralı telefonumuzu arayarak, 5.1.1. tuşlaması yardımıyla
  • www. isbank.com.tr adresinde İnternet Şubesi Giriş =>Anında Şifre bölümünü kullanarak belirleyebilirsiniz.  ​


Güvenlik Uygulamaları

​Kayıp / Çalıntı kart bildirimlerinizi lütfen 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemize iletiniz. Kartınıza yansıyan alışveriş/nakit çekme/karttan karta para transferi işlemlerine itirazlarınızı, İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarında yer alan “Harcama İtirazı” menülerimizi kullanarak kolayca bize ulaştırabilirsiniz. İtirazınızın güncel durumunu da aynı menülerdeki “İtiraz Takibi” sekmelerinden takip edebilirsiniz.​​

Kredi Kartı / Bankamatik Kartı / Kart Kampanyaları / Maximum Mobil
Kredi kartımın limitini nasıl artırabilirim ?

Kredi kartı limitinizi artırmak için size birden fazla yöntem önerebiliriz.
  1. İşCep'te Kartlar - Kredi Kart Limit Güncelleme - Limit Artışı menüsü kullanabilirsiniz.
  2. Maximum Mobil'de Kartlar - Kart Ayarları - Limit Ayarları - Limit Artışı menüsünü kullanabilirsiniz.
  3. İnternet Şubemizdeki  Başvuru ve Ürünler - Kredi Kartı - Limit Artışı menülerini takip edebilirsiniz.
  4. 0 850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
  5. Kartınızın bağlı olduğu şubemize şahsen gelerek isteğinizi imzanız eşliğinde iletebilirsiniz.
Ayrıca başvurunuzun güncel durumunu İşCep - Başvurular menüsündeki Başvuru Takip alanından görebilirsiniz.



Kampanyalarla ilgili nasıl bilgi alabilirim ?

Bankamızda düzenlenmiş tüm kampanyaların detaylarına https://www.isbank.com.tr/kampanyalar adrsinden ya da İşCep Kampanyalar menüsünden  ulaşabilirsiniz. 

Yurtdışından kredi kartım ile işlem yaptığımda alışveriş tutarının döviz olarak yansıması mümkün mü?
Hesap özeti döviz tercihinizi sadece TL, TL/USD, TL/EUR  veya TL/USD/EUR olarak belirleyebilirsiniz. 
Seçtiğiniz döviz tercihi, yabancı para cinsinden işlemlerinizi hangi hesap özeti üzerinden yansıtacağını belirleyecektir.

Hesap özeti para birimi tercihinizi TL/USD/EUR olarak belirleyerek EUR ya da USD cinsinden alışveriş işlemlerinizin herhangi bir kur dönüşümüne tabi olmadan hesap özetinize yansımasını sağlayabilirsiniz. 

Tercihinizi İşCep, Bireysel İnternet Şubemiz, Maximum Mobil, 0 850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimiz ve Şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.​

Dijital Bankacılık (Bankamatik, İnternet Şubesi, İşCep...)
Müşteri Şifre mi unuttum/ bloke ettim yeni şifremi nasıl belirleyebilirim ?

Müşteri şifrenizi; 

  • Bankamatiklerimizden  sırasıyla Daha Fazlası - Anında Bankacılık - Müşteri/Ticari Şifre Belirleme menülerini kullanarak,
  • 0 850 724 0 724 numaralı telefonumuzu arayarak, 5.1.1. tuşlaması yardımıyla 
  •  www.isbank.com.tr adresinde Anında Şifre bölümünü kullanarak belirleyebilirsiniz.​


İşCep'te Mobil Onay Kodu gelmiyor, ne yapmalıyım? Mobil Onay Kodu blokesini nasıl kaldırabilirim?

Bankamatikte kalan paranızın iadesi ile ilgili 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradığınızda sistemimize öncelikli olarak bağlanır ve iade talebinizi hemen iletebilirsiniz.

İşCep'te Mobil Onay Kodu gelmiyor, ne yapmalıyım?
Mobil Onay Kodu’nun ulaşmaması İşCep uygulaması ile bağlantılı bir sorun olmayıp genellikle GSM operatöründen kaynaklanmaktadır. 

Mobil Onay Kodu’nun gelmemesi durumunda 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak müşteri temsilcimiz ile görüşebilir ve konu hakkında destek alabilirsiniz. 

Mobil Onay Kodu blokesinin kaldırılması için; 
  • Telefon Şubesinde (0 850 724 0 724) müşteri numaranız ve şifreniz ile, 
  • Telefon Şubesinde kredi kartı numarası ve şifresi ile, 
  • Bankamatiklerimizde " Daha Fazlası > Dijital Bankacılık > Mobil Onay Kodu Blokesi Kaldırma " menüleri üzerinden işlem yapabilirsiniz.​​​


Diğer Ürün ve Hizmetler
Cep Telefon Numaramı nasıl güncelleyebilirim ?

Müşterilerimiz cep telefonu güncelleme işlemlerini; 

  • çipli kartları varsa Bankamatik, 
  • şifre ile giriş yapılması kaydıyla İnternet şube veya İşCep, 
  • şifre ile giriş yapılmaksızın da İşCep (müşterilerimizin T.C. kimlik kartı ile NFC özellikli cep telefonu bulunması halinde kendileri tarafından, bulunmaması halinde ise görüntülü görüşme ile çağrı merkezi çalışanı tarafından) 

gibi dijital kanallarımızdan, bunların mümkün olmaması halinde de bizzat başvurarak şubelerimizden gerçekleştirilebilecektir.


Hesabımda bloke var nedenini öğrenebilir miyim?

Hesabınızda bulunan bloke nedenini, 0850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimizden ya da Şubelerimizden öğrenebilirsiniz. ​

Emekli Maaşımı nasıl Bankanıza taşıyabilirim ?
​Emekli maaşını farklı bir bankadan yada PTT aracılığı ile alan ve maaşında hiçbir bloke bulunmayan emekliler, İşCep, İnternet Şubesi, Telefon Şubesi veya İş Bankası şubeleri aracılığı ile emekli maaşlarını İş Bankasına taşıyabilir ve promosyon başvurusunda bulunabilirler. 

İşCep ve İnternet Şubesi maaş taşıma ve promosyon başvurusu için takip edebileceğiniz adımlar aşağıdaki gibidir:
  • İşCep > Başvurular > Emekli Maaş İşlemleri > Maaş Taşıma ve Talimat Verme
  • İşCep > Başvurular > Emekli Maaş İşlemleri > Promosyon Başvurusu
  • İnternet Şubesi > Başvuru - Ürünler > Emekli Maaş İşlemleri > Maaş Taşıma ve Talimat Verme
  • İnternet Şubesi > Başvuru - Ürünler > Emekli Maaş İşlemleri > Promosyon Başvurusu
Emekli müşterilerimize sunulan tüm ayrıcalıklara ve uygulamanın tüm detaylarına isbank.com. tr adresimizden ulaşılabilmektedir. 

Şube Hizmetleri
Şubeye telefon ile ulaşamıyorum, ne yapmalıyım ?

Şubelerimizde zaman zaman oluşan yoğunluklar nedeniyle çalışanlarımızın gelen aramaları anlık olarak karşılayamadığı, buna bağlı olarak çalışanımıza bağlanma süresinin uzayabildiği durumlar söz konusu olabilmektedir.
Bunun yanında Şubelerimizin, tabi olduğumuz yasal mevzuat hükümleri nedeniyle telefonla bankacılık işlemi yapmadıklarını, her türlü bankacılık işleminizi 0850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimizden 7/24 yapabileceğinizi hatırlatmak isteriz. Şubemizin iletişim bilgilerine https://www.isbank.com.tr/sube-ve-bankamatikler adresimizden ulaşabilirsiniz.  
Müşterinizim, Şubenizde az sayıda personel çalışıyor. Şubede neden çok sıra bekliyorum?
Zaman zaman şubelerimizde çeşitli nedenlere (çalışanlarımızın eğitimde, yıllık izinde, raporlu veya farklı görevlerde olması vb.) bağlı olarak daha az sayıda çalışanımız hizmet verebilmekte ve müşteri yoğunluğu, yapılan işlemlerin uzun sürmesi vb. nedenlerle bekleme sürelerinde artış olabilmektedir. 
Personel sayılarımızı düzenli olarak izliyor ve ihtiyaç duyulduğunda personel ilavesi gerçekleştiriyoruz. Hizmet kalitemizi artırmaya devam edeceğiz. ​

Şube gişelerinden ne kadar nakit çekebilirim ?

Son zamanlarda gişelerimizde artan yoğunluk, müşteri bekleme sürelerinin uzamasına ve müşteri memnuniyetinde azalışa neden olmaktadır. Bu duruma çözüm olarak uygulamaya konulan gişe nakit limiti uygulaması güncellenerek Bankamatik limitlerimiz dahilindeki işlemler gişelerimizden Bankamatiklere yönlendirilmeye devam etmekte, siz değerli müşterilerimizin işlemlerini beklemeden Bankamatiklerden gerçekleştirmesine imkan tanınmaktadır. Bankamatik komisyonsuz nakit çekme limitlerimiz de güncellenmiş olup hafta içi (Resmi tatiller hariç) saat 09:00 – 17:30 saatleri arasında şube içi ve cephesinde bulunan Bankamatiklerimizden gerçekleştirilecek komisyonsuz nakit çekme limitleri kart ile 20 Bin TL’ye yükseltilmiş ve İşCep aracılığı ile 5 Bin TL ek komisyonsuz para çekme limiti de muhafaza edilmiştir. Belirtilen saatler dışında ya da şube cephesinde olmayan Bankamatiklerdeki nakit çekme limitlerimizde herhangi bir güncelleme yapılmamış ve kartlı işlemlerde 10 Bin TL komisyonsuz + 10 Bin TL komisyonlu, ilave olarak İşCep QR kod + 5 Bin TL komisyonsuz nakit çekim hizmeti verilmeye devam etmektedir.​
Krediler
İhiyaç Kredisine Başvurdum olumsuz sonuçlandı. Ne yapabilirim ?

Bankamız uygulamasında kredi başvurularının değerlendirilmesi, belirlenen kriterler doğrultusunda yapılmaktadır. Değerlendirmede; kredi talep eden müşterinin ve varsa kefilinin belgelendirilen gelirleri, gelirler üzerinde herhangi bir icra, haciz vb, kesinti olup olmadığı, giderleri, talep edilen kredinin miktarı ve bu miktara uygun teminat yapısı, yurtiçi bankalardan kullanmış olduğu Bireysel Finansman ürünlerinin (kredi kartı, ek hesap, kredi) risk toplamları, geri ödeme performansı, takip vb, olumsuzluk olmadığı gibi birçok husus dikkate alınmaktadır.
Bu doğrultuda gerekli çalışmalar yapılarak kredi kararına varılmaktadır. Değerlendirme sonucunda talep uygun görülebilir, ilave teminat istenebilir ya da yukarıda aktarılan kriterlerden herhangi birinin olumsuzluğu gözetilerek reddedilebilir. Dilerseniz Şubenizle görüşebilirsiniz. ​

Kredimi yapılandırmak istiyorum. Ne yapmalıyım ?
Bankamız uygulamasında kredi başvuruları ve devam eden kredilerin değerlendirilmesi, belirlenen kriterler doğrultusunda şubelerimizde yapılmaktadır.

Bankamızdan kullanmış olduğunuz kredinizin yeniden yapılandırılması konusundaki talebinizi, hesabınızın bağlı olduğu şubemize iletmenizi bilgilerinize sunarız

Kredimi kapattım, Hayat Sigortası iadesi henüz yapılmadı. Ne zaman iade edilecek ?

Vadesinden önce kapatılan bireysel kredilere bağlı hayat sigortası poliçeleri, kredinin kapatılması akabinde otomatik olarak iptal edilmektedir. İptal edilen poliçelere istinaden, Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. tarafından aktüeryal hesaplama teknikleri kullanılarak hesaplanan iştira tutarı, prim tahsilatının yapıldığı kredi kartına/cari hesaba iade olmaktadır.

İhtiyaç kredinizi sigortalı olarak kullandıysanız eğer, düzenlenen hayat sigortası poliçenizin prim iade tutarı kredinizin kapanma tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde hesabınıza/kredi kartınıza yatırılacaktır.​



Diğer Ücret ve Komisyonlar
Yurt dışına döviz havalesi ( SWIFT) göndermek istiyorum, ne kadar ücret öderim?

Döviz havalesi ücreti kullanılan işlem kanalına bağlı olarak farklılık göstermektedir. Mevcut durumda, internet şubemizde uygulanan ücretler diğer kanallarımıza göre müşterilerimiz açısından daha avantajlıdır. 
İşlem kanallarına ve ilgili ücretlere www.isbank.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Döviz çeklerini Bankanızda bozdurmak istiyorum, ne kadar ücret öderim?


Bankacılık hizmetlerimizin kalitesini korumak ve geliştirmek için deneyimli bir çalışan kadrosundan gelişmiş teknolojik altyapıya kadar oldukça kapsamlı bir operasyon yürütüyoruz. İhtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılamaya ve hayatınızı kolaylaştıracak yenilikler sunmaya devam edebilmek için oluşan maliyetleri göz önünde bulunduruyor ve yasal düzenlemeler çerçevesinde ücret tarifemizi belirliyoruz. Dilerseniz, daha sonraki işlemlerinizden masraf alınmamasına yönelik şubenizle görüşebilir, bankamızla çalışmalarınız kapsamında tekrar değerlendirilmesini isteyebilirsiniz. İşlem kanallarına ve ilgili ücretlere www.isbank.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.​

Günlük Limit Üstü Nakit Çekim Ücreti ne kadardır ?

Bankamatik cihazlarımızın sürekli para ödeyebilir durumda tutulması için Bankamızca verilen hizmetin ve katlanılan operasyonel maliyetlerin karşılığı olarak, Bankamatik, Maxipara veya kredi kartlarımız ile mevduat hesabından günlük toplam 10.000 TL üzerinde gerçekleştirilen nakit çekme işlemlerinden BSMV hariç asgari 12,64 TL olmak üzere % 2,88 oranında ücret alınmaya başlanmıştır. Finansal Tüketicilerden Alınacak Ücretlere İlişkin Usûl Ve Esaslar Hakkında Yönetmelik’in 14. Maddesi kapsamında, Bankamızın belirlediği limitin üzerinde gerçekleştirilen nakit çekme işlemlerinden tahsil edilen ücrete, Bankacılık Hizmetleri Sözleşmemizde ve www.isbank.com.tr’de yayınlanmakta olan “Ürün ve Hizmet Ücretleri”nde yer verilmektedir.

Kredi Kartı Yıllık Ücreti
Kredi kartı yıllık ücreti ne kadardır?

​Müşterilerimize MaxiPuan ve taksit avantajlarının yanı sıra birbirinden farklı ayrıcalıklar sunan kredi kartlarımız için alınmakta olan ve sadece Türkiye’de değil tüm dünyada standart bir uygulama olan kredi kartı yıllık ücreti, hem yasalarımız hem de kart hamillerimizle imzalanan sözleşmeler uyarınca yasal dayanağa sahiptir. Kart hamillerimiz ile imzalanan Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesinde, kart hizmeti sunulurken hangi ücretlerin alınacağı açıkça belirtilmektedir. ​Kredi kartı yıllık ücretine sitemizde yer alan,Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasından ulaşabilirsiniz.​

Aidat ödemeden kredi kartı sahibi olabilir miyim?
Maximum Aidatsız Kart’ımıza AİDATSIZ boşluk TCKN boşluk doğum tarihinizi (GGAAYY olacak şekilde) yazdıktan sonra 4402’ ye SMS göndererek sahip olabilirsiniz. Aidatsız TROY kart tercih ederseniz başvurunuzu İşCep uygulamamızdan, İnternet Şubemizden ve 0 850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimizden de iletebilirsiniz. Şahsen başvurmak isterseniz sizi şubelerimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız. Eğer öğrenciyseniz yalnızca öğrenci kimlik belgeniz ve nüfus cüzdanınızla İş Bankası şubelerine uğrayarak ya da AİDATSIZÜNİK boşluk TC Kimlik Numaranızı yazıp 4402’ye SMS göndererek, İş'te Üniversiteli Aidatsız kredi kartı başvurunuzu yapabilirsiniz.
Kredi kartlarından Fatura Ödemelerinde ücret alınıyor mu ?

Finansal Tüketicilerden Alınacak Ücretlere İlişkin Usül ve Esaslar Hakkında Yönetmelik kapsamında Kredi Kartı ile yapılan anında fatura tahsilat işlemlerine ücret yansıtılmaktadır. Söz konusu uygulama kapsamında, 0-150 TL arası işlemler için 5 TL , 150 TL üzeri işlemler için işlem tutarının %3,5 ü kadar ücret + BSMV işlem yapılan kredi kartına borç kaydedilmektedir. ​

Yatırım İşlemleri
Yatırım Hesabı Saklama Ücreti ve MKK Saklama Komisyonu

Sermaye Piyasası Kanunu gereği, sermaye piyasası araçlarının fiziken ihraç ve saklamasının yapıldığı ve bunlara ilişkin hakların senede bağlı olduğu sistem terk edilerek kaydi saklama sistemine geçilmiştir. Bu çerçevede, Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) kararı gereği kaydileştirme işlemi tamamlanan sermaye piyasası araçları 2001 yılında kurulan 2005 yılında kaydileştirme hizmetine başlayan Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş. (MKK) nezdinde, ihraççılar, aracı kuruluşlar ve hak sahipleri itibariyle izlenmektedir.
MKK, verdiği saklama hizmetine karşılık olarak kurumlardan saklama ücretinin yanısıra hesap bakım ücreti, hesap açılış ücreti vb bir takım ücretleri aylık olarak tahsil etmektedir. Banka olarak bu ücretleri üçer aylık dönemler itibarıyla hesaplama yöntemi oluşturduğumuz Yatırım Hesabı Saklama Ücreti tarifesi, Yatırım Hesabı Saklama Ücreti tarifesinin maliyeti karşılayamadığı büyük montanlı bakiyeleri karşılamak amacıyla ek olarak MKK Saklama Komisyonu tarifesi oluşturulmuştur. 
Bankamız ürün ve hizmet ücretlerine Ürün ve Hizmet Ücretleri | Türkiye İş Bankası (isbank.com.tr) adresimizden ulaşabilirsiniz. 

Pay (hisse senedi) satışından gelecek tutarı (T+2) günü beklemeden ertesi gün alabilir miyim?
Pay (hisse senedi) satış bedelleri Takasbank A.Ş. tarafından 2. iş günü aracı kurumların hesaplarına aktarılmakta ve aracı kurumlar da müşterilerine, pay senedi satış işlemi gerçekleştikten sonraki 2. işgünü ödeme yapabilmektedir. Bu nedenle takas alacağının daha önce ödenmesi mümkün olmamaktadır.
Yatırım fonu aynı gün alınıp satılabilir mi? İleri fiyat uygulaması nedir?
Sermaye Piyasası Kurulu’nun yatırım fonlarıyla ilgili düzenlemeleri çerçevesinde oluşturulan ileri fiyat uygulaması sektördeki para piyasası ve kısa vadeli borçlanma araçları fonları dışındaki tüm fonlar için geçerlidir. İleri fiyat uygulaması, katılma payı alım satım işlemlerinin, talimat alınmak suretiyle ve talimatın verilmesinden sonra hesaplanacak alım satım fiyatları üzerinden gerçekleştirilmesidir. Para Piyasası Fonları (801) ve Kısa Vadeli Borçlanma Araçları Fonları (808, 818, 824) hariç olmak üzere, diğer tüm İş Portföy yatırım fonlarında ileri fiyat uygulaması geçerlidir. Ayrıntılı bilgiyewww.isbank.com.tr > Bireysel > Yatırım Ürünleri > Yatırım Fonu sayfasından ulaşabilirsiniz.​
Bireysel Emeklilik ve Sigorta İşlemleri
Bireysel Emeklilik Yaptırmak İstiyorum. Ne yapabilirim ?

Bireysel Emeklilik Hesabını, İşCep'ten, İnternet Şubesinden, Şubelerimizden açabilirsiniz. Ayrıca, Sigorta Şirketi’nin 0850 724 55 00 numaralı Çağrı Merkezi’nden konuyla ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

Bireysel Emeklilik Hesabım var. Kapatmak için ne yapmalıyım ?

Bireysel Emeklilik Sözleşmeleri Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. ile akdedilmekte olduğundan, talebinizin Sigorta Şirketi’nin 0850 724 55 00 numaralı Çağrı Merkezi’ne veya ‘hizmet@anadoluhayat.com.tr’ e-posta adresine iletilmesi halinde Sigorta Şirketi tarafından ivedilikle işleme alınabilecektir.​

Genel Olarak Bireysel Emeklilik Sistemi'nin işleyişi nasıldır?

Sisteme Giriş:
 
Sisteme girmek isteyen katılımcı adayı; gelir düzeyi, emeklilik dönemindeki gelir beklentileri ve yatırım tercihleri doğrultusunda kendisine en uygun planı seçerek emeklilik sözleşmesi teklif formunu doldurur. Katılımcı, teklif formunu imzaladığı tarihten itibaren 60 gün içinde cayma hakkına sahiptir.
 
Bireysel emeklilik sözleşmesi, emeklilik şirketi tarafından reddedilmediği takdirde katkı payının şirket hesaplarına nakden intikal ettiği tarihte yürürlüğe girer.
 
Sisteme giren katılımcılar katkı paylarını kendi belirledikleri dönemlerde ödeyebildikleri gibi diledikleri her zaman bireysel emeklilik hesaplarına katkı payı haricinde toplu para da yatırabilirler.
 
Katkı Paylarının Değerlendirilmesi:
 
Bireysel emeklilik hesaplarına katılımcılar tarafından yatırılan katkılar, katılımcının seçtiği emeklilik yatırım fonlarında, Devlet Katkıları ise Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. nezdinde bu amaca yönelik olarak kurulan Devlet Katkısı fonlarında yatırıma yönlendirilir.
 
Sistemde kalınan süre boyunca birikimler bireysel emeklilik hesabında izlenir ve talep edilmesi durumunda bireysel emeklilik hesabına ilişkin her türlü bilgi düzenli olarak katılımcıya iletilir. Bu bilgiler; bireysel emeklilik hesabına yatırılan katkı payı tutarlarını, hesaptaki emeklilik yatırım fonlarının detaylarını ve birikimlerin değerini içerir. Katılımcı kendi yatırdığı katkı payının ve birikimlerinin değerlendirildiği fonları ve bu fonların dağılım oranlarını yılda altı defayı aşmamak kaydıyla değiştirebilir.
 
Emeklilik:
 
Katılımcı emekliliğe hak kazandığında emeklilik hesabındaki birikiminin bir kısmını ya da tamamını toplu olarak alabileceği gibi bireysel emeklilik hesabındaki birikimlerinin kendisine aylık, 3 aylık, 6 aylık veya yıllık dönemler halinde programlı olarak geri ödenmesini talep edebilir veya yapacağı gelir sigortası sözleşmesi çerçevesinde emeklilik maaşı şeklinde de alabilir.


Nays
Nays’ı hangi cihazlara indirebilirim?

​​Nays’ı Android (6 ve sonrası sürümlü) ve IOS (14 ve sonrası sürümlü) işletim sistemli cihazlara indirebilirsiniz.

Nays’a nasıl kayıt olabilirim?

​Nays’ı cihazınıza indirdikten sonra ad, soyad, TCKN, doğum tarihi ve cep telefonu numarası bilgilerinizi girerek kayıt olabilirsiniz.​

Nays hesabıma nasıl para yükleyebilirim?

​​Banka kartından, banka hesabından ya da İş Bankası Bankamatiklerinden para yükleyebilirsiniz.​

X Kapat