İşCep'te Mobil Onay Kodu gelmiyor, ne yapmalıyım? Mobil Onay Kodu blokesini nasıl kaldırabilirim?
Mobil onay kodunuzun tarafınıza ulaşmaması ile ilgili birkaç olası neden olabilir.
Öncelikle, cihazınızın işletim sistemine göre kontroller yapmanızı rica ederiz. iPhone marka bir telefon kullanıyorsanız, telefonunuzda “Ayarlar” > “Mesajlar” > “Engellenenler” listesinde +90472265274 numaralı Bankamız nümerik numarası yer alıyorsa bu listeden silmenizi, Android kullanıyorsanız aynı işlem için “Mesajlar” > “Ayarlar” (Sağ üst köşede üç nokta) > “Spam” alanını kontrol etmenizi rica ederiz.
Ayrıca, İşCep uygulamasında tanımlı telefonunuz varsa, Mobil Onay Kodu mesajları ve Şubeden gönderilen dijital onay mesajları İşCep’e anlık bildirim olarak gönderilmiş olabilir. Tanımlı telefonunuzu artık kullanmıyor iseniz, iptal için Çağrı Merkezimizi arayabilir ya da iptal işlemini İşCep uygulamasında yer alan “Güvenlik ve Ayarlar” > “Tanımlı Telefon Yönetimi” menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Ticari müşterilerimize gönderilen mesajlar, ticari müşteri numarası altında yetkili olarak tanımlanmış kullanıcının telefon numarasına SMS olarak veya Ticari İşCep hangi telefona tanımlandı ise ilgili cihaza Anlık Bildirim olarak gönderilmektedir.
Mobil Onay Kodu’nun gelmemesi durumunda 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak müşteri temsilcimiz ile görüşebilir ve konu hakkında destek alabilirsiniz.
SİM kart veya operatör değişikliği yaptığınızda, telefonunuza mobil onay kodu iletilmesi engellenebilir. Ancak, bu sorunu kolayca çözebilirsiniz.
Bankamatiklerimizde "Ana Menü” > “Diğer İşlemler” > “Tercihler ve Ayarlar” > “Dijital Bankacılık Ayarları” > “Mobil Onay Kodu Bloke Kaldır” menüsünü kullanarak veya şubenize başvuruda bulunarak hattınızda bulunan mobil onay kodu blokesini kaldırabilirsiniz.
Ayrıca, İşCep uygulamasında, giriş sayfasında sağ alt köşede bulunan "Daha Fazlası" > "Güvenlik ve Ayarlar" > "Mobil Onay Kodu Blokesi Kaldırma" menüsü üzerinden; yeni tip T.C. Kimlik kartınızı ve NFC uyumlu telefonunuzu kullanarak mobil onay kodu blokesi kaldırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Bu uygulama, Türk Telekom, Turkcell ve Vodafone abonesi olan müşterilerimiz için geçerlidir. Yurt dışındaki bir GSM operatörünün abonesi olan müşterilerimiz, uygulamanın kapsamı dışındadır.