BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Yardım

Güvenlik Uygulamaları
Güvenlik Uygulamaları

Kayıp / Çalıntı kart bildirimlerinizi lütfen 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemize iletiniz. Kartınıza yansıyan alışveriş/nakit çekme/karttan karta para transferi işlemlerine itirazlarınızı, İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarında yer alan “Harcama İtirazı” menülerimizi kullanarak kolayca bize ulaştırabilirsiniz. İtirazınızın güncel durumunu da aynı menülerdeki “İtiraz Takibi” sekmelerinden takip edebilirsiniz.​

Kredi Kartı / Bankamatik Kartı / Kart Kampanyaları / Maximum Mobil
Kartımın manyetik şeridi/çipi bozuldu, ne yapmalıyım?
Manyetik şeridi/çipi bozulan kartınızla birlikte şubenize uğrayarak kartınızı teslim ediniz. Kartınız yenilendikten sonra tercihiniz doğrultusunda şubenize veya dağıtım firması aracılığı ile adresinize gönderilecektir.
Ekstrem ulaşmadı, kredi kartımın hesap özetine nereden ulaşabilirim?
Hesap özetinize Müşteri Şifreniz yardımıyla İnternet Şubemizden, İşCep'ten, kart bilgilerinizle Telefon Şubemizden veya Bankamatiklerimizden, bu kanallarımıza ek olarak Şubelerimizden ulaşabilirsiniz.
Dilerseniz kredi kartı borç bilgilerinizi her ay SMS veya e-mail yolu ile ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bunun için Şubenize, İnternet Şubemize veya Telefon Şubemize başvurmanız yeterlidir.
Hesap özetlerinizi sadece e-posta ile almak isterseniz başvurularınızı Şubelerimiz, İnternet Şubemiz, Telefon Şubemiz ve Bankamatikler aracılığıyla yapabilirsiniz.
Talep tarihinde, kullanılabilir durumdaki tüm kartların hesap özeti gönderim tipi değiştirilmektedir.
Kartım Bankamatikte sıkışırsa ne yapabilirim?
Kartınız sıkıştığında Bankamatik öncelikle kartınızı geri vermeye çalışacaktır. Lütfen ekranda çıkan uyarı mesajlarını dikkatle okuyunuz ve şifrenizi tekrar girmeyiniz. Bu durumda en yakın Şubemize başvurarak ya da 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradıktan sonra “1” tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile kartınızı kullanıma kapattırmalısınız.
 
Kartınız Bankamatikte sıkıştığında tanımadığınız kişilerin yardım talebini kabul etmeyiniz.​
Diğer Ürün ve Hizmetler
HGS‘mde kullanılmayan bakiyenin iadesi nasıl yapılır?
HGS etiket/kartlarınızı Şubelerimizden, İnternet Şubemizden, İşCep uygulamamızdan veya Telefon Şubemizden ( 0850 724 0 724 ) kullanıma kapattırabilirsiniz. 

İptalin gerçekleşmesi halinde; HGS içerisindeki bakiye,  kurumdan geçiş gelme ihtimaline karşılık düzenlenen protokole istinaden 30 gün bekletildikten sonra ürününüzün bağlı olduğu vadesiz hesaba / kredi kartına, ilgili hesabın veya kredi kartının açık olması koşuluyla iade edilir.” ​
EFT gönderim nerede?
​EFT (Elektronik Fon Transferi), Merkez Bankası aracılığı ile bankaların birbirlerine Türk Lirası cinsinden para aktarımını sağlayan bir sistemdir. Bankaların birbirleri nezdinde bulunan hesapları izleme olanağı bulunmadığından, EFT, alıcı bilgileri belirtilerek karşı bankaya gönderilmekte, hesaba geçme işlemi alıcı bankanın sorumluluğuna bırakılmaktadır. 
 
Bununla birlikte, bir başka bankaya yaptığınız EFT işlemi sonrasında Bankamızca verilen sorgu numarası gönderinizin alıcı bankaya ulaştığını göstermektedir. Alıcı banka nezdindeki hesaba geçirilip geçirilmediği bilgisini sadece ilgili bankadan öğrenebilirsiniz. 
 
Bankamıza ait vadesiz TL hesaplarına yapılan EFT işlemlerinde ise EFT tutarları alıcı hesap bilgilerinin doğru girilmesi koşulu ile otomatik olarak alıcı hesaba geçmekte, girilen bilgilerin hesapla tam olarak uyuşmaması halinde EFT tutarı göndericiye iade olmakta veya istisnaen ilgili Şube tarafından hesaba geçirilebilmektedir. 
 
Bankamıza ait vadesiz TL hesabınıza bir başka bankadan gönderilen EFT’ nin hesaba geçmemesi durumunda konu ile ilgili olarak hesabınızın bağlı olduğu Şubemizle görüşebilirsiniz.​​​​​

Şube Hizmetleri
Müşterinizim, neden çok sıra bekliyorum?
Yapılan yeni bir geliştirme ile siz değerli müşterilerimizin İşCep uygulaması üzerinden şubelerimizin tahmini bekleme sürelerini görüntüleyerek seçilen şubeden sıra numarası alabilmesi sağlanmıştır. Böylece şubelerimize gitmeden yoğunluk durumunu izleyerek planlama yapılması mümkün hale getirilmiştir. İşCep aracılığıyla sıra numarası alındığında hâlihazırda bekleyen müşteri sayıları görüntülenebilmekte, tahmini olarak belirtilen sürede şubemize müracaat edilemeyecekse sıra numarası öteleme ya da iptal işlemleri de yapılabilmektedir.

Diğer taraftan, gelişen teknoloji ile birlikte siz değerli müşterilerimiz için banka şubelerine alternatif olabilecek farklı kanallar (Bankamatik, İnternet Şubesi, Telefon Şubesi,  İşCep vb.) sunulmuştur. Bu kanallarımızı tercih ederek işlemlerinizi kısa sürede ve daha az maliyetle sonuçlandırabilirsiniz.


Şubeye telefon ile ulaşamıyorum.
Şubelerimizin esasen telefonla işlem yapmaya yetkili olmadıklarını, özellikle acil işlemleriniz ve sorularınız için Telefon Şubemizin 7/24 hizmetinizde olduğunu belirtmek isteriz.​
Yurt dışında İş Bankası nerede?
​Bankamızın yurtdışı teşkilatı; şubelerimiz, mali iştiraklerimiz ve temsilciliklerimizden oluşmaktadır. 
 
Sitemizde yer alanŞube ve Bankamatikler​​ sayfasında yer alan yurt dışı seçeneğini kullanarak​, yurt dışı şubelerimiz, mali iştiraklerimiz ve temsilciliklerimizin bilgilerine ulaşabilirsiniz.​
Krediler
İnternet Şubeden ödenen kredilerin takibini nasıl yapabilirim?
İnternet Şubesinden gerçekleştirilen tüketici kredisi geri ödemelerinde sistem dekont üretmemektedir. Bununla birlikte kredi ödemesinde kullandığınız vadesiz hesabınıza ait hesap özetinden ödemelerinizi takip edebilir, onaylı hesap özetinizi hesabınızın bağlı olduğu Şubenizden alabilirsiniz.


Kredi taksidimin ödeme tarihi haftasonuna denk geliyor, ne yapabilirim?
Bankamız uygulamasında vadesi hafta sonuna tesadüf eden tüketici kredisi ödemelerini bu tarihten sonraki ilk işgünü gerçekleştirebilirsiniz.
Söz konusu gecikme nedeniyle faiz işletilmemektedir.​​
Kullandığım krediye ait belgeleri yeniden edinmek için ne yapabilirim?
Bankamızdan kullandığınız kredilere ilişkin masraf dökümü, bilgi ya da belge temini işlemi Şubelerimizin yapacağı arşiv çalışması sonucu netleşebileceğinden bu konuda dilediğiniz şubemize imzalı talep dilekçenizi iletebilir ya da bizzat başvuruda bulunabilirsiniz.



Diğer taraftan, İşCep veya İnternet Şubeniz üzerinden kullandığınız ‘Anında Kredi/Hızlı Kredi’ler kapsamında onayladığınız sözleşmelerinize on yıl süre ile, İnternet Şubesi > Kredilerim > Sözleşme ve Formlarım adımlarını takip ederek ulaşabilirsiniz.​​
​​
Diğer Ücret ve Komisyonlar
Bankanızdan çek işlemleri yapmak istiyorum, ne kadar ücret öderim?
​Çeklerle ilgili ücretlerimiz hakkındadetaylı bilgi
Döviz çeklerini Bankanızda bozdurmak istiyorum, ne kadar ücret öderim?
​Döviz çekleriyle ilgili ücretlerimiz hakkında detaylı bilgi
Yurt dışına döviz havalesi göndermek istiyorum, ne kadar ücret öderim?
​​Yurt dışına Bankamatiklerimizden, Telefon Şubemizden, Şubelerimizden, İnternet Şubemizden, İşTablet aracılıyığla döviz havalesi yapabilirsiniz.
 
Döviz havalesiyle ilgili ücretler hakkındadetaylı bilgi​
Kredi Kartı Yıllık Ücreti
Kredi kartı yıllık ücreti ne kadardır?
​Kredi kartı yıllık ücretine sitemizde yer alan,Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasından ulaşabilirsiniz.
Kredi kartı yıllık ücretinin yasal dayanağı var mıdır?
Müşterilerimize MaxiPuan ve taksit avantajlarının yanı sıra birbirinden farklı ayrıcalıklar sunan kredi kartlarımız için alınmakta olan ve sadece Türkiye’de değil tüm dünyada standart bir uygulama olan kredi kartı yıllık ücreti, hem yasalarımız hem de kart hamillerimizle imzalanan sözleşmeler uyarınca yasal dayanağa sahiptir. Kart hamillerimiz ile imzalanan Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesinde, kart hizmeti sunulurken hangi ücretlerin alınacağı açıkça belirtilmektedir. ​
Aidat ödemeden kredi kartı sahibi olabilir miyim?
​Maximum Aidatsız Kart’a Şubelerimiz aracılığıyla ya da AİDATSIZ yazıp boşluk bırakıp TCKN’nizi yazarak 4402’ye SMS ileterek başvurabilirsiniz.
 
Eğer öğrenciyseniz yalnızca öğrenci kimlik belgeniz ve nüfus cüzdanınızla İş Bankası şubelerine uğrayarak ya da AİDATSIZÜNİK boşluk TC Kimlik Numaranızı yazıp 4402’ye SMS göndererek, İş'te Üniversiteli Aidatsız kredi kartı başvurunuzu yapabilirsiniz.

 
Maximum Aidatsız Kart'la ilgilidetaylı bilgi için ​​
Yatırım İşlemleri
Yatırım fonu aynı gün alınıp satılabilir mi? İleri fiyat uygulaması nedir?
Sermaye Piyasası Kurulu’nun yatırım fonlarıyla ilgili düzenlemeleri çerçevesinde oluşturulan ileri fiyat uygulaması sektördeki para piyasası ve kısa vadeli borçlanma araçları fonları dışındaki tüm fonlar için geçerlidir. İleri fiyat uygulaması, katılma payı alım satım işlemlerinin, talimat alınmak suretiyle ve talimatın verilmesinden sonra hesaplanacak alım satım fiyatları üzerinden gerçekleştirilmesidir.
Para Piyasası Fonları (801) ve Kısa Vadeli Borçlanma Araçları Fonları (808, 818, 824) hariç olmak üzere, diğer tüm İş Portföy yatırım fonlarında ileri fiyat uygulaması geçerlidir. Ayrıntılı bilgiyewww.isbank.com.tr > Bireysel > Yatırım Ürünleri > Yatırım Fonu sayfasından ulaşabilirsiniz.
Pay (hisse senedi) satışından gelecek tutarı (T+2) günü beklemeden ertesi gün alabilir miyim?
Pay (hisse senedi) satış bedelleri Takasbank A.Ş. tarafından 2. iş günü aracı kurumların hesaplarına aktarılmakta ve aracı kurumlar da müşterilerine, pay senedi satış işlemi gerçekleştikten sonraki 2. işgünü ödeme yapabilmektedir. Bu nedenle takas alacağının daha önce ödenmesi mümkün olmamaktadır.
Devlet İç Borçlanma Senetleri ve İş Bankası ihracı olan kıymetler hangi saatlerde alınır/satılır? Fiyatları değişir mi?
Devlet İç Borçlanma Senetleri Bankamız sisteminde 7 gün 24 saat alım-satıma açıktır. İş Bankası ihracı kıymetler ise mesai saatleri içerisinde (09:30-17:30 saatleri arasında)  alım-satıma açıktır. Piyasa koşullarına göre kıymetlerin fiyatları gün boyunca değişebilmektedir.


Bireysel Emeklilik ve Sigorta İşlemleri
Bireysel Emeklilik Sistemi Nedir?
Bireysel Emeklilik Sistemi; bireylerin gelir elde ettikleri dönemde düzenli olarak tasarrufta bulunmaları, yatırıma yönlendirilen tasarruflarıyla birikim oluşturmaları ve emeklilikte gelir elde etmeleri üzerine kurulmuş, katılımı zorunlu olmayan, ülkemizdeki sosyal güvenlik kurumlarını tamamlayıcı nitelikte özel bir emeklilik sistemidir.
Detaylı bilgi
Genel Olarak Bireysel Emeklilik Sistemi'nin işleyişi nasıldır?
​Sisteme Giriş:
 
Sisteme girmek isteyen katılımcı adayı; gelir düzeyi, emeklilik dönemindeki gelir beklentileri ve yatırım tercihleri doğrultusunda kendisine en uygun planı seçerek emeklilik sözleşmesi teklif formunu doldurur. Katılımcı, teklif formunu imzaladığı tarihten itibaren 60 gün içinde cayma hakkına sahiptir.
 
Bireysel emeklilik sözleşmesi, emeklilik şirketi tarafından reddedilmediği takdirde katkı payının şirket hesaplarına nakden intikal ettiği tarihte yürürlüğe girer.
 
Sisteme giren katılımcılar katkı paylarını kendi belirledikleri dönemlerde ödeyebildikleri gibi diledikleri her zaman bireysel emeklilik hesaplarına katkı payı haricinde toplu para da yatırabilirler.
 
Katkı Paylarının Değerlendirilmesi:
 
Bireysel emeklilik hesaplarına katılımcılar tarafından yatırılan katkılar, katılımcının seçtiği emeklilik yatırım fonlarında, Devlet Katkıları ise Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. nezdinde bu amaca yönelik olarak kurulan Devlet Katkısı fonlarında yatırıma yönlendirilir.
 
Sistemde kalınan süre boyunca birikimler bireysel emeklilik hesabında izlenir ve talep edilmesi durumunda bireysel emeklilik hesabına ilişkin her türlü bilgi düzenli olarak katılımcıya iletilir. Bu bilgiler; bireysel emeklilik hesabına yatırılan katkı payı tutarlarını, hesaptaki emeklilik yatırım fonlarının detaylarını ve birikimlerin değerini içerir. Katılımcı kendi yatırdığı katkı payının ve birikimlerinin değerlendirildiği fonları ve bu fonların dağılım oranlarını yılda altı defayı aşmamak kaydıyla değiştirebilir.
 
Emeklilik:
 
Katılımcı emekliliğe hak kazandığında emeklilik hesabındaki birikiminin bir kısmını ya da tamamını toplu olarak alabileceği gibi bireysel emeklilik hesabındaki birikimlerinin kendisine aylık, 3 aylık, 6 aylık veya yıllık dönemler halinde programlı olarak geri ödenmesini talep edebilir veya yapacağı gelir sigortası sözleşmesi çerçevesinde emeklilik maaşı şeklinde de alabilir.
 
Kredi Destek Sigortası nedir?
İş Bankası'ndan kredi kullanan müşterilerimize sunulan Kredi Destek Sigortası ürünü hakkındadetaylı bilgi için​​​
 ​
Nays
Nays’ı hangi cihazlara indirebilirim?

​​Nays’ı Android (6 ve sonrası sürümlü) ve IOS (14 ve sonrası sürümlü) işletim sistemli cihazlara indirebilirsiniz.

Nays’a nasıl kayıt olabilirim?

​Nays’ı cihazınıza indirdikten sonra ad, soyad, TCKN, doğum tarihi ve cep telefonu numarası bilgilerinizi girerek kayıt olabilirsiniz.​

Nays hesabıma nasıl para yükleyebilirim?

​​Banka kartından, banka hesabından ya da İş Bankası Bankamatiklerinden para yükleyebilirsiniz.​

X Kapat