Geçici Ticari Şifre aldıktan sonra kaç gün içerisinde İşCep’e giriş yapmalıyım?
Geçici Ticari Şifrenizi aldıktan sonraki 5 gün içinde Ticari İnternet Şubesi veya Ticari İşCep’e giriş yapmanız gerekmektedir. İlk girişinizde sizden kalıcı Ticari Şifrenizi belirlemeniz istenecektir. 5 gün içinde kanallara giriş yapmazsanız, Geçici Ticari Şifreniz geçerliliğini kaybedecektir.
Ticari Müşteri Numarası ve Kullanıcı Kodu (Bireysel Müşteri Numarası) nedir?
Ticari Müşteri numarası, şubeniz tarafından firmanız için özel olarak tanımlanır. Firma adına işlem yapacak her kullanıcı için firmanın müşteri numarası altına bir kullanıcı kodu tanımlanır. Bireysel müşteri numaranız varsa kullanıcı kodu olarak kullanabilirsiniz. Dolayısıyla birden fazla firma için ticari mobil bankacılık kullanıyorsanız, hepsinde aynı kullanıcı kodunu kullanabilirsiniz.
Gerçek kişi tacir müşterimiz iseniz ticari müşteri numarası ve kullanıcı kodu alanlarına bireysel müşteri numarasını girebilirsiniz.
Müşteri numaranızı ve kullanıcı kodunuzu Şubenizden veya 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden müşteri temsilcimize bağlanarak öğrenebilirsiniz.
Müşteri şifremi nasıl alabilirim?
- İşCep uygulamasını telefonunuza indirdikten sonra ekranda bulunan “Yeni Şifre Al”a tıklayarak,
- www.isbank.com.tr deki Anında Şifre'ye tıklayarak,
- 0850 724 0 724 no.lu Telefon Şubesi’nden Şifre İşlemlerini seçip, Ticari Müşteri Numarası, kullanıcı kodu (Bireysel Müşteri Numarası), cep telefonu bilginizi kullanarak,
- Bankamatik cihazlarından, firma yetkilisi bireysel bankamatik veya kredi kartını kullanarak “Daha Fazlası-Dijital Bankacılık-Müşteri/Ticari Şifre Belirleme” menülerini kullanarak müşteri şifrenizi belirleyebilirsiniz.
Cep anahtar nedir, nasıl kullanabilirim?
Cep Anahtar İşCep giriş ekranında yer alan, ileri güvenlik aracı olup mobil cihazlarda çalışan ve “Tek Kullanımlık Şifre” üreten ücretsiz bir uygulamamızdır. İleri güvenlik aracı olan Cep Anahtarınızı; İnternet Şubesi, Telefon Şubesi ve İşCep’te kullanabilirsiniz.
Cep anahtarı nasıl belirleyebilirim?
Mobil cihazınızda İşCep’i açtıktan sonra Cep Anahtar > Cep Anahtarı Aktive Et menüsünden belirleyebilirsiniz.
Cep anahtarı nasıl iptal edebilirim?
Cep Anahtarı İşCep uygulamasına giriş ekranında yer alan “Cep Anahtar” menüsünden iptal edebilir, tekrar aktive edebilir veya kodu değiştirebilirsiniz.
Cihaz tanımlama nasıl yapabilirim?
Cihaz Tanıma; İşCep’e mobil onay kullanılmadan giriş yapılmasını sağlayan ileri güvenlik uygulamasıdır. İşCep’e giriş yaptıktan sonra Cihaz tanıma aktivasyon işlemine yönlendirilirsiniz. “İşCep’e sadece bu cihazdan giriş yapmak istiyorum” veya “İşCep’e diğer cihazlardan da giriş yapmak istiyorum” seçeneklerinden birini seçerek tanımlama işlemini yapabilirsiniz.
Tanımlı cihazları nasıl kaldırabilirim?
İşCep’e giriş yaptıktan sonra Profil ve Ayarlar > Güvenlik Ayarlarım > Tanımlı Telefon Yönetimi adımlarını takip ederek veya
İşCep giriş ekranında menü alanında yer alan Daha Fazlası > Güvenlik ve Ayarlar > Tanımlı Telefon Yönetimi alanından istediğiniz tanımlı cihazı kaldırabilirsiniz.
Cep telefonuma mobil onay kodu gelmiyor. Ne yapmalıyım?
SIM kart değişikliği yapmanız ya da cep telefonu numaranızı farklı bir GSM operatörüne taşımanız durumunda mobil onay kodunun gönderilmesi engellenmektedir. Mobil onay kodu blokesini ; Şubelerimizden, *İşCep veya Bankamatiklerden kaldırabilirsiniz.
İşCep giriş ekranında menü alanında yer alan Daha Fazlası > Güvenlik ve Ayarlar > Mobil Onay Kodu Blokesi Kaldırma alanından blokeyi kaldırabilirsiniz.
Firma ortağıma veya çalışanıma ticari işlem yetki tanımlamasını nasıl yapabilirim?
Şubenizde müşteri temsilcinize başvurup, Kullanıcı Başvuru Formunu kullanmasını istediğiniz şirket çalışanı için doldurarak Ticari Dijital Bankacılık sistemimiz için yetki tanımlaması yapabilirsiniz.
Kartımla internetten alışveriş yapamıyorum, kartımı internet alışverişlerine nasıl açabilirim?
Firmanın tam yetkili kullanıcısı iseniz, İşCep’e login olarak Kartlar>Kart ayarları>Kullanım Tercihleri adımlarını takip ederek internet alışverişlerine kartınızı açıp kapatabilirsiniz.
Kartsız bankamatikten nasıl para çekebilirim?
Kartsız QR(Karekod) kod ile sadece bireysel ve gerçek kişi tacir müşterilerimiz para çekebilmektedir.
Borçlu Cari Hesap (BCH) Kredisine nasıl başvurabilirim?
Borçlu Cari Hesap başvurusu için Şubenize başvurmanız gerekmektedir. Eğer mevcut Borçlu Cari Hesabı limitinizden kredi kullanmak isterseniz şubeye gitmeden İşCep Ticari’den ek kullanım yapabilirsiniz.
Var olan Borçlu Cari Hesap (BCH) kredimi nasıl hesabıma aktarabilirim?
Mevcut Borçlu Cari Hesap (BCH) kredi limitinizi; İşCep Ticari uygulaması içinden Krediler> Kredi Kullandırım menüsünden kullanabilirsiniz.
Çoklu para aktarma işlemi yapabilir miyim?
Çoklu para aktarma işlemi Ticari İnternet Şubesi üzerinde liste hazırlayarak veya liste yükleyerek başlatılmaktadır. Çoklu para aktarma işlemlerinizin onayını İşCep Ticari uygulaması içinden Para Aktar> Onay İşlemlerim menüsünden veya Ticari İnternet Şubesi üzerinden yapabilirsiniz.