Bankamatiklerimizden Bankamız kartları ile yapılan şifre girişinin ardından açılan ana menümüze “Bankamatik’te Ara” adı altında yeni işlem arama özelliği eklenmiştir.
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonunu tüm Bankamatik’lerde kullanabilir miyim?
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonu sadece dokunmatik ekranlı Bankamatik’lerimizde bulunmaktadır.
Aradığım işlem ilk sayfada yoksa ne yapmalıyım?
Aradığınız işlemi ilk sayfada bulamamanız halinde ekranın sağında yer alan yukarı-aşağı oklar ile sayfalar arasında geçiş yaparak diğer sayfalara bakabilirsiniz.
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonunu ile aradığım işlemi bulamazsam ne yapmalıyım?
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonumuzun kelime dağarcığı sürekli olarak geliştirilmektedir. Aradığınız işlemi bulamamanız halinde benzer kelimeler ile yeniden arama yapabilirsiniz.
“Bankamatik’te Ara” menüsünden nasıl çıkış yapabilirim?
“Bankamatik’te Ara” menüsünden “İptal” tuşuna basarak çıkıp, ana ekrana dönebilirsiniz.
Aradığım işlemin adını hatalı yazdığım zaman ne yapmalıyım?
Aradığınız işlemin adını hatalı yazmanız durumunda ekran klavyesinde yer alan “Düzelt” ve “Temizle” butonlarını kullanabilirsiniz.
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonunu ön ödemeli kartlar ile yaptığım işlemlerde kullanabilir miyim?
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonu sadece Bankamız Bankamatik ve kredi kartları ile yapılan işlemlerde kullanılabilmektedir.
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonunu karekod ve TCKN ile yaptığım işlemlerde kullanabilir miyim?
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonu sadece Bankamız Bankamatik ve kredi kartları ile yapılan işlemlerde kullanılabilmektedir.
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonunu diğer banka kartları ile yaptığım işlemlerde kullanabilir miyim?
“Bankamatik’te Ara” fonksiyonu sadece Bankamız Bankamatik ve kredi kartları ile yapılan işlemlerde kullanılabilmektedir.