BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Üye İşyeri Yardım ve POS Destek

İş Bankası, üye iş yerlerine her an yardım desteği sunar! POS desteği ve her türlü sorunuz için 7 gün 24 saat boyunca 0850 724 7 767 (POS)​ numarasından bize ulaşabilirsiniz.

1. POS cihazı başvurusunu nasıl yapabilirim?

Esnaf ve serbest meslek sahibi gerçek kişi müşterilerimiz, İşCep’ten Üye İşyeri> Anında POS Başvuru veya Maximum İşyerim uygulamasından Fırsatlar>Başvurular>Üye İşyeri Başvurusu adımlarını tıklayarak işlem anında POS tahsis işlemini tamamlayabiliyorlar.

Diğer müşterilerimiz, https://www.isbank.com.tr/is-ticari/pos internet sayfamızdaki başvuru butonuna tıklayarak ilgili şubemize başvurularını iletebilirler. Aynı sayfada, işletmenize en uygun POS türünü seçmenize yardımcı olmak için bir karar destek sihirbazımız da bulunuyor.

Eğer ilk defa İş Bankası müşterisi olacaksanız, en yakın şubemize başvurabilirsiniz.  Başvurunuz sırasında size ticari bir hesap açılacak ve başvuru işleminiz sonuçlandırılacaktır.

2. Yapmış olduğum işlemler hafta sonu hesabıma geçmedi, neden?

Tatil günlerinden önceki işgünü yapılan işlemlerde, işlem tutarları bir sonraki işgünü hesabınıza aktarılmaktadır. İşlem tutarlarının hafta sonu ve resmi tatillerde de hesabınıza geçmesini talep ediyorsanız talebinizi şubenize iletebilirsiniz.

3. POS cihazım bağlantı kuramıyor.

Kullandığınız cihaz bir Mobil POS cihazı ise, bulunduğunuz konumu değiştirebilirsiniz. Sorunların genelde bulunulan konumda mobil hattın çekmemesinden kaynaklandığı bilinmektedir.  Ayrıca, Sim kartı çıkartıp, yuvasını temizleyip tekrar takabilir ve cihazı yeniden başlatarak tekrar deneyebilirsiniz. Sorun düzelmezse 0850 724 77 67 no’lu POS Destek hattımızı arayarak destek alabilirsiniz.

Kullandığınız cihaz bir sabit POS cihazı ise, lütfen öncelikle ethernet ya da telefon hattınızı kontrol ediniz. Bağlantılarda sorun varsa ilgili Telekom kurumlarından destek alınız. Hattınızda sorun bulunmuyorsa, 0850 724 77 67 no’lu POS Destek hattımızı arayarak destek alabilirsiniz.

4. POS cihazından yapmış olduğum bazı işlemler hesabıma geçmedi, ne yapabilirim?

Öncelikle işlemlerinizin hesaba geçiş tarihinden emin olmalısınız. Tatil günlerinden önceki işgünü yapılan işlemlerde, işlem tutarları bir sonraki işgünü hesabınıza aktarılmaktadır. Örneğin; ertesi gün ödemeli olarak çalışıyorsanız, 28 Ekim Çarşamba günü gerçekleştirdiğiniz işlem resmi tatil olan 29 Ekim Perşembe günü değil, 30 Ekim Cuma günü hesabınıza aktarılacaktır.

Hesabınıza geçmesi gereken tutarlar ile ilgili farklı bir sorun olması durumunda 0850 724 7767 numaralı Pos Destek hattımızı arayarak destek alabilirsiniz.

5. Hesabımdan POS yazılım/donanım/bakım ücreti kesildiğini görüyorum. Bunun açıklaması nedir?

POS cihazlarının İş Bankası'na maliyetleri, dış kaynak hizmeti alınan firmalara ödenmekte olan ücretler ve diğer maliyetler dikkate alınarak üye işyerlerimizden aşağıdaki tabloda yer alan tarifeye uygun olarak aylık "POS Yazılım/Donanım/Bakım Ücreti" tahsil edilmektedir.

POS Yazılım/Donanım/Bakım Ücreti - Fiziki POS: Üye işyerlerine tahsis edilen Masaüstü/Mobil/Dial-up/ADSL/IP/ÖKC (yazar kasa POS) vb. cihazlar ile aksesuarların (Pinpad, QR okuyucu vb.) tedariki, kurulumu, bakımı, onarımı, yazılım güncellemesi hizmetleri için tahsil edilen ücrettir.

POS Yazılım/Donanım/Bakım Ücreti - Sanal POS: Üye işyerlerine tahsis edilen Sanal POS yazılımlarının tedariki, kurulumu ve yazılım güncellemesi hizmetleri için tahsil edilen ücrettir.

Söz konusu ücretlerin detayları, POS sözleşmenizde yer almaktadır.

6. POS cihazından yapmış olduğumuz işlemleri nasıl takip edebilirim?

Maximum İşyerim uygulamasında "POS İşlemlerim" sekmesinde yer alan "Bir Bakışta", "Raporlar", "Anlık İşlem Dökümü" menülerini kullanarak işlemlerinizi takip edebilirsiniz. Maximum İşyerim uygulaması aracılığıyla ayrıca finansal raporlarınızı takip edebilir, satış bilgilerini anlık olarak görüntüleyebilir, satış trendlerini kontrol edebilir, anlaşmalı mali koşul bilgilerinizi görüntülenebilirsiniz.

Maximum İşyerim uygulamasını bu linkten indirebilirsiniz.

7. Mali koşullarımda değişiklik yapmak istiyorum ne yapabilirim?

Mali koşul değişiklikleri şubelerimizce gerçekleştirilmektedir.  Bu konudaki talebinizi şubenize iletebilirsiniz.

8. Maxipuan kullanma yetkim yok. Nasıl kullandırabilirim?

Maxipuan kullandırım yetkisi şubelerimizce tanımlanabilmektedir.

9. Otomatik gün sonu yetkisi tanımlatmak istiyorum. Ne yapabilirim?

Otomatik Gün Sonu yetkisi şubelerimizce tanımlanabilmektedir. Gün sonu yetkisinin iptali ve saat değişikliği ise 0850 724 77 67 no’lu POS Destek hattından yapılabilmektedir.

Pos cihazınızdan gün sonu almasanız dahi onaylı işlemleriniz çalışma koşullarınıza göre hesabınıza aktarılacaktır.

10. Yurt Dışı Kartla DCC işlem yapamıyorum nedeni nedir?

Sadece Visa ve Mastercard logolu yurtdışı kartlar ile DCC işlem yapılabilmektedir. American Express, UnionPay, JCB, Discover ve Diners Club logolu kartlarla DCC işlem yapılamamaktadır

11. Rulo ve Sticker talep etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

0850 724 77 67 no’lu POS Destek hattımızı arayarak rulo ve sticker taleplerinizi iletebilirsiniz. Yazarkasa POS cihazları (ÖKC) için rulo temini konusunda ise ilgili ÖKC firması ile görüşebilirsiniz.

12. Pos cihazımı nasıl iade edebilirim?

Talebinizi şubenize iletmeniz yeterlidir. İlgili hizmet firması işyerinize gelerek yazılı servis formu karşılığında POS cihazını sizden alacaktır. Pos cihazını şubeye götürmenize gerek bulunmamaktadır. Diğer ürün ve hizmetlerimizde hizmetinizde olmaya devam etmeyi dileriz. 

13. Pos cihazında bazı menüleri göremiyorum. Ne yapabilirim?

Cihazınızda göremediğiniz menü yeni tanımlanmış olabilir. Yeni tanımlanan menünün görülebilmesi için cihaz üzerinde güncelleme yapılması gerekmektedir. Cihaz üzerinde ‘’Diğer İşlemler-Parametre Güncelleme’’ menülerinden güncellemeyi yapabilirsiniz. Desteğe ihtiyacınız olması durumunda 0850 724 77 67 no’lu POS Destek hattımızı arayabilirsiniz.

14. Pos cihazına temassız özelliği nasıl kazandırabilirim?

Temassız kart kabulü, sabit POS cihazlarında temassız pinpad cihazları ile sağlanmaktadır. 0850 724 77 67 no’lu POS Destek hattımızı arayarak temassız pinpad cihazı talebinizi iletebilirsiniz.

Eğer Mobil pos cihazı kullanıyorsanız, temassız pos cihazı istediğinizi ileterek POS Destek hattından cihaz modeli değişimi talebinde bulunabilirsiniz.

15. Temassız işlemlerde ek nüsha alamıyorum neden?

Temassız işlemlerde ek nüsha alabilmek için Şubenize talimat vermeniz gerekmektedir. Ek nüsha yetkiniz tanımlanıp parametre güncellemesi yaptığınızda aktif hale gelecektir.

16. Sanal pos başvurusunu nasıl yapabilirim?

Şubenize başvurup talebinizi iletmeniz ve Elektronik Ticaret Sözleşmesini imzalamanız yeterli olacaktır. Detaylı bilgi için aşağıdaki linke göz atabilirsiniz.

https://www.isbank.com.tr/is-ticari/sanal-pos

17. Yazarkasa POS cihazımda PL398 hatası alıyorum Ne yapmam gerekir?

Yazarkasa pos cihazlarının teknik ekip tarafından kurulumunun yapıldığı gün işlem denendiğinde ‘’PL398 Lütfen otorizasyon merkezini arayınız’’ şeklinde hata alınabilmektedir. Bu durumda, Türkiye İş Bankası kartları ile işlem yapabilir, diğer banka kartları ile işlem yapmaya ise ertesi gün başlayabilirsiniz.

18. POS Çalışma Koşulları Nelerdir?
 
Ertesi İş Günü Ödeme 

Komisyonlu:  POS cihazınız üzerinden yaptığınız satışlarınız, komisyon karşılığında satışlarınızın ertesi günü hesabınıza aktarılır.

Geç Ödeme 

Blokeli Takvim Günü:  POS cihazınız üzerinden yaptığınız satışlarınız, komisyon alınmadan belirlenen blokeli takvim gün sayısı sonrasında hesabınıza aktarılır.

Blokeli İş Günü:  POS cihazınız üzerinden yaptığınız satışlarınız, komisyon alınmadan belirlenen blokeli iş gün sayısı sonrasında hesabınıza aktarılır.

Ayın Belli Günü/Günleri Ödeme:  Ay boyunca yapmış olduğunuz satışlarınız, ayın belirlediğiniz bir günü/günlerinde toplu olarak hesabınıza aktarılır. En fazla üç gün belirlenebilmekte olup, eğer belirlenen gün sayısı üç ise söz konusu tarihler arasında onar gün, gün sayısı iki ise on beş gün bulunmalıdır. İşlem tutarlarınız işlem tarihini takip eden ilk seçilmiş gün hesabınıza aktarılır.

Haftanın Belli Bir Günü Ödeme:  Hafta boyunca yapmış olduğunuz satışlarınız, Cumartesi veya Pazar günü dışındaki haftanın belirlediğiniz bir gününde toplu olarak hesabınıza aktarılır.

Hybrid (Komisyonlu+Beklemeli):  POS cihazınız üzerinden yaptığınız satışlarınız, belirlenen blokeli gün sayısı sonrasında daha düşük bir komisyon oranı karşılığında hesabınıza aktarılır.

19. POS başvurusu yapmak için gerekli belgeler nelerdir?

İş Bankası’nda vadesiz ticari mevduat hesabınız varsa üye işyeri başvurusu için herhangi bir belge talep edilmemektedir. (*)

(*) LPG istasyonlarının üye işyeri sözleşmesi için Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'ndan (EPDK) alınmış "LPG Otogaz Bayilik Lisansı" belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir. Lisans verildiği ancak "lisans belgesinin" henüz düzenlenmediği durumlarda, EPDK'dan alınmış lisans verildiğine dair resmi yazı talep edilir. Seyahat acentelerinin ise "Seyahat Acentesi İşletme Belgesi" ibraz etmeleri gerekmektedir.

20. ÖKC başvurusu için ne yapmak gerekiyor?

İş Bankası yazılımı ile uyumlu yeni nesil ÖKC'leri temin ettikten sonra cihazlara İş Bankası yazılımı yükletmek için başvuru yapabilirsiniz.

İş Bankası yazılımı ile uyumlu yeni nesil ÖKC'lere göz atmak ve uygulama hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

Henüz ÖKC almadınız mı? Sizin için sunulan avantajlara göz atmak için tıklayın!​
 
 


 


 
Hesap özeti döneminde gerçekleşen işlemlerin gösterildiği alandır.

GERÇEKLEŞEN İŞLEMLER

Hesap özeti döneminde gerçeklesen islemlerin gösterildigi alandır. 

Gün: Islem tarihini,
Bölüm No: Islemin gerçeklestirildigi bölümün numarasını,
Islem Adedi: Gerçeklestirilen islem adedini,
Islem: Yapılan islemin türünü, (Taksitli islemlerde taksit sayısını da içerir.)
Islem Tutarı: Gerçeklestirilen islemlerin satıs tutarını,
Taksit Tutarı: Taksit tutarlarını vadelerinde alan üye isyerlerimizin taksitli satısının bir taksit tutarını,
Komisyon Tutarı: Islem tutarı üzerinden yapılan komisyon kesintisi tutarını,
Hizmet Komisyonu Tutarı: Islem tutarı üzerinden yapılan hizmet komisyonu kesintisi tutarını,
Maxipuan Tutarı: Islem tutarı üzerinden Maximum kart sahiplerine verdiginiz maxipuan tutarını,
Net Tutar: Islem tutarı/Taksit tutarı üzerinden komisyon, hizmet komisyonu ve maxipuan düsüldükten sonra isyeri hesabına geçen tutarı, (Taksitli satıslarda taksit tutarlarını vadelerinde alan üye isyerlerimizde, söz konusu alanda ilk taksitlerin net tutarları gösterilmektedir.)
Hesaba Geçis Tarihi: Gerçeklestirilen islemlere ait net tutarların hesaba geçis tarihini, (Taksitli satıslarda taksit tutarlarını vadelerinde alan üye isyerlerimizde, söz konusu alanda ilk taksitlerin hesaba geçis tarihi gösterilmektedir.)
Para Birimi: Gerçeklestirilen islemlere ait para birimini ifade etmektedir.

HESABA GEÇİŞLER

Hesap özeti dönemi içerisinde hesaba geçen tutarların gün, brüt tutar, komisyon tutarı, hizmet komisyonu tutarı, maxipuan tutarı ve net tutar olarak gösterildigi tablodur.

ALACAK ÖZETİ

Hesap özeti dönemini takip eden ay hesaba geçecek tutarların gün, brüt tutar ve net tutar bilgileri ile özetlendigi tablodur.

ERKEN BLOKE ÇÖZÜMLERİ

Hesap özeti döneminde blokede bekleyen satıs tutarlarının, erken ödeme islemi ile çözülerek hesaba aktarıldıgı gün, brüt tutar ve net tutar bilgilerinin bulundugu tablodur.

GELECEK AYLAR ALACAKLARI

Hesap özeti döneminden iki dönem sonraki aydan baslayarak hesaba geçecek brüt ve net tutarların gösterildigi tablodur. Hesap özeti dönemini takip eden ay hesaba geçecek tutar ile gelecek aylar alacakları, hesap özetinin hazırlanma tarihindeki tutarları göstermektedir ve bilgi amaçlıdır.

YÖNETİCİ ÖZETİ

Hesap özeti döneminde gerçeklestirilen islemlerin özet rapor halinde sunuldugu alandır. Burada yer alan bilgiler asagıda sıralanmıstır.

Hesap Özeti Dönemi Satıslar: Hesap özeti dönemi içerisindeki satısların özet olarak gösterildigi alandır.

Hesap Özeti Dönemi Kesintiler: Hesap özeti dönemi içerisindeki kesintilerin (komisyon tutarları ve ücretler) toplam olarak ve detaylı halde gösterildigi alandır.
Pesin Satıs Komisyonu, Taksitli Satıs Komisyonu, Hizmet Komisyonu: Hesap özeti dönemi içerisinde tahsil edilen komisyon tutarlarını,
Erken Bloke Çözümü Komisyonu: Erken ödeme islemi için alınan komisyon tutarını,
Erken Ödeme Ücreti: Erken ödeme islemi basına alınan ücret tutarını,
Maxipuan Katkı Payı: Hesap özeti dönemi içerisinde tahsil edilen toplam maxipuan tutarını,
Maxipuan Düzeltme: Hesap özeti dönemi içerisinde tahsil edilen toplam maxipuan düzeltme tutarını, (Maxipuan Düzeltme islemi, Bankamız kartlarının diger banka POS cihazlarında kullanılması nedeniyle, kart sahiplerimizin kazanamadıgı puanların, üye Isyerlerimizden tahsil edilerek kartlara yüklenmesidir.)
Chargeback: Hesap özeti dönemi içerisinde müsteri itirazları nedeniyle tahsil edilen itiraz tutarlarını,
POS kullanım ücreti: POS cihazı basına alınan, POS cihazının modeline ve yapılan ciroya gore hesaplanacak olan kullanım ücretlerinin toplamını,
Iletisim ücreti: Mobil POS cihazlarında kullanılan GSM hatlarının iletisim ücretlerinin toplamını,
Hesap özeti gönderim ücreti: Hesap özetlerini posta yolu ile almakta olan üye isyerlerimizden gönderim basına alınan hesap özeti gönderimücretinin toplamını, (Üye isyerlerimizin, Subelerimize basvurarak e-posta adresi tanımlatmaları ve hesap özetlerinin posta yerine e-posta yolu ile gönderilmesini talep etmesi durumunda söz konusu ücret tahsil edilmez.) ifade etmektedir.
Hesaba Geçisler: Hesap özeti dönemi içerisinde ve önceki dönemde hesaba geçen tutarların pesin ve taksitli satıs ayrımında gösterildigi alandır.
Bekleyen Alacaklar: Alacak tutarının pesin ve taksitli satıs ayrımında gösterildigi alandır.

İŞLEM DAĞILIMI

Hesap özeti döneminde gerçeklestirilen islemlerin, islem türü bazında dagılımının gösterildigi alandır.

Çalıstıgınız Türkiye Is Bankası Subesi’nden Üye Isyeri adres ve yetkili kisi bilgilerini güncellemeyi unutmayınız.

Detaylı bilgi için POS Destek Hattından bize ulaşın! 0850 724 7 767 (POS)

​Bankalar ile üye işyeri olan işyeri yükümlülükleri



​Kartlı İşlemlerde Güvenlik ile İlgili Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar


İşlemden önce

Kartın şekil şartlarını inceleyiniz  

Kartın ön yüzünde kredi kartı ise Visa, MasterCard; banka kartı (Debit kart) ise Visa Electron, Electron veya Maestro logoları bulunmalıdır.
Kart numarasının altında kart numarasının ilk dört karakteri ile aynı dört karakterli hemzemin olarak basılmış bir n​umara yer almalıdır.
Kart numarasının altında kartın son kullanma tarihi ay ve yıl olarak yer almalı ve işlem tarihi kartın vadesi içinde olmalıdır.
Kartın arkasındaki imza panelinde müşteri imzası bulunmalıdır.
İmza bandının üzerinde üç karakterli Güvenlik Kodu bulunmalıdır.

İşlemin gerçekleştirilmesi sırasında

Kimlik Kontrolü Yapınız

Kart üzerinde kabartma olarak basılan isim ile kart sahibinin ibraz ettiği kimlik üzerindeki isim aynı olmalıdır. Eğer işlem yurtdışı bankaya ait kredi kartı ile gerçekleşmiş ise mutlaka pasaport kontrolü yapınız. 

Kart Numarasını Slip İle Eşleştiriniz

Kart üzerinde kabartma olarak basılan kart numarası slip üzerinde yer alan kart numarasını karşılaştırınız. İşlem yapıldıktan sonra slip üzerinde kart numarasının tamamı yer almamakta bazı rakamlar güvenlik nedeniyle * ile kapatılmaktadır. 

İşlemin Şifreli Yapılmasına Özen Gösteriniz

Kart çipli ise mutlaka kartın çipi okutularak işlem yapılmalıdır.
Şifre girişi mutlaka kart hamili tarafından yapılmalı ve şifre girişi sırasında şifrenin başkaları tarafından görülemeyecek şekilde girilmesi sağlanmalıdır.

POS’ta Çıkan Mesajlara Dikkat Ediniz

POS‘ta "Bankanızı Arayın" mesajı çıkması halinde başkaca hiçbir işlem yapmaksızın “0 212 473 0606” numaralı telefonu arayınız. 
POS’ta "Karta El Koyunuz" mesajı çıkması halinde kendi güvenliğinizi tehlikeye atmayacak şekilde olası sahtecilik işlemlerini engellemek için karta el koyunuz.
Yurtdışı kartlarla işlem yapılırken POS’ta “GK-Kod On 212 4735296 numaralı telefonu arayınız” veya GY- Kod On 212 4735296 numaralı telefonu arayınız” mesajlarının alınması durumunda mesajda belirtilen numaraları arayınız.

Çalışanlar Konusunda Dikkatli Olunuz

Personel seçimine özen gösteriniz. Çalışanlarınızın yaşam standartlarındaki değişimlere dikkat ediniz.

İşlemin Gerçekleştirilmesi Sırasında Dikkat Edilmesi Gereken Önemli Unsurlar

Üye işyeri sözleşmesine istinaden alışveriş tutarı bölünerek birden fazla satış belgesi düzenlenmemelidir.
Manyetik şerit kullanılarak gerçekleşen işlemlerde satış belgesi üzerine kart hamilinin imzasını almayı unutmayınız.
Satış Belgesindeki imza ile kartın arka yüzünde yer alan imza bandındaki imzanın, aynı olmasına dikkat ediniz.
Çipli bir kartla ısrarla manyetik banttan işlem yapmak isteyen müşterilere izin vermeyiniz.

Dikkat Edilmesi Gereken Diğer Unsurlar

İlk bakışta kartın baskılarının ve üzerinde yer alan yazıların görüntü ve renklerinin normal, manyetik bandın pürüzsüz olup olmadığına dikkat edilmelidir.
Restoran, kafe, bar gibi üye işyerlerinde işlem POS cihazı müşterinin yanına götürülerek tamamlanmalıdır.
Tüm bu hususlara dikkat edilmesine rağmen, işlem için sunulan kartın fiziksel özelliklerinden ya da kart sahibinin davranışlarından şüpheleniliyorsa mutlaka İş Bankası Güvenlik Servisi “0 212 473 52 96” numaralı telefondan aranıp, şüpheli durum bildiriminde bulunulmalıdır.
Diğer taraftan, kart limitini bilmeyen, sürekli yetersiz bakiye yanıtı alınmasına karşın kartın kullanabileceği en fazla tutarı kullanmak adına sürekli işlem tutarı düşüren müşterilere şüphe ile yaklaşılmalıdır.

Bilgi Güvenliği

Bilgi güvenliğinin sağlanması için sanal POS ve fiziki POS kullanan firmaların PCI DSS denetimleri konusunda bilgi sahibi olması gerekmektedir. Konu ile ilgili www.pcisecuritystandards.org​ adresinden detaylı bilgi alınabilir.

Sanal POS Kullanan Üye İşyerlerimizin Dikkatine

Sanal POS kullanan üye işyerlerimiz 3D Secure sistemine geçerek işlemlerini daha güvenli gerçekleştirebilirler. 

Siparişler esnasında müşteriden alınan, işlem bilgisini içerir bilgiler gerek kağıt gerekse sanal ortamda tutulmamalıdır. İşlem bilgisi ve müşteri bilgisinin sanal ortamda tutulması sanal hırsızlık sonucu müşterilerin zarar görmesi ve işyeri açısından ceza ile karşılaşma riskini arttırmaktadır.
Sipariş anında alınan bilgiler ile alınan otorizasyon mesajı cevabı dikkatle incelenmeli, hatalı son kullanım tarihi, hatalı CVV2/CVC2 ve “Karta el koy” mesajları için banka ile teyit alınmak üzere bağlantıya geçilmelidir.
Aynı IP’den birden fazla ve farklı kart ile yapılabilecek siparişler risk taşıyabilir. Bu tip şüphe uyandıran durumlarda teslimat öncesinde banka ile teyit alınmak üzere bağlantıya geçilmelidir.


​POS cihazında aldığınız hata kodları ile ilgili detaylı bilgiye POS Hata Kodları​ sayfamızdan ulaşabilirsiniz. 

X Kapat