BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

İnternet Şubesi Bireysel


Genel Özellikler Nelerdir?

İş Bankası İnternet Şubesi’nde 7 gün 24 saat geniş işlem seçeneklerinden yararlanabilir, ödemelerinizi takip edebilir, avantajlı fiyat ve oranlarla işlemlerinizi dilediğiniz yerde hızlı ve kolay gerçekleştirebilirsiniz.

İlginizi çekecek başlıklar:

İnternet şubesi temasını zevkinize uygun değiştirebilir, arkadaş ve yakınlarınızın fotoğraflarını yükleyebilir, onlara kolayca para transferi yapabilirsiniz.
Hesabınızdaki tüm gelişmeleri Bildirim Alanı’ndan rahatlıkla takip edebilirsiniz.Borsa İşlem Platformu'nu kullanarak canlı borsa verilerini ücretsiz izleyebilirsiniz.
Dünya standartlarındaki güvenlik önlemleriyle işlem yaparsınız.

Bu kolaylık ve avantajlardan hemen faydalanmak için www.isbank.com.tr'de İnternet Şubesi-Bireysel butonuna tıklayın, internet şubesine giriş için sunduğumuz alternatiflerden tercihinizi yapın!

Bireysel İnternet Şubesine Nasıl Giriş Yapılır?

İnternet Şubesine giriş çok kolay! Cep telefon numaranız sistemimizde tanımlı ise, Müşteri Numarası veya TC Kimlik Numarası ve Müşteri Şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.​

Yardımcı Bilgiler
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yayımlanan Elektronik Bankacılık Hizmetlerinde ve Elektronik Ortamda Sözleşme İlişkisinin Kurulmasında Kimlik Doğrulama ve İşlem Güvenliği için Sağlanması Gereken Kriterler Genelgesi kapsamında, İşCep ve İnternet Şubemizde uyum düzenlemeleri gerçekleştirilmiştir.

Yapılan bu düzenlemeyle birlikte;

- İşCep kullanan müşterilerimiz, İnternet Şubesine giriş ve girdikten sonra yapacakları para aktarma, ödeme ve sözleşme işlemlerini İşCep’e gelecek bildirime tıklayarak ya da İşCep’te giriş sayfasındaki Daha Fazlası > Cepten Onay menüsünden onaylayarak işleme devam edebileceklerdir.

- İşCep kullanmayan müşterilerimiz, İnternet Şubesinden işlemlerini cep telefonlarına gönderilecek mobil onay kodu ile tamamlayabileceklerdir.
Direkt İşCep’ten yapılan işlemlerde herhangi bir akış değişikliği bulunmamaktadır.

İnternet Şubesi işlemlerine getirilen Cepten Onay işlemini yapabileceğiniz 3 farklı yöntem hakkında adımlara buradan​ ulaşabilirsiniz.

* Cepten Onay işlemleri için İşCep’ten bildirim alma izinlerinin telefonunuzun bildirim ayarları menüsünden verilmiş olması gerekmektedir.

Müşteri numaranızı bilmiyor veya hatırlamıyorsanız, Bankamatik Kartı'nız üzerinde ve kredi kartı ekstrelerinizde görebilir, ayrıca Telefon Şubesi'ni arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcisinden de öğrenebilirsiniz.

Eğer İş Bankası müşterisi değilseniz, hemen müşterimiz olmak için Müşteri Ol butonuna tıklayabilir veya çalışmak istediğiniz İş Bankası Şubesi’ne kimliğiniz ile şahsen başvurabilirsiniz. Başvurunuz sonucunda tüm Dijital Bankacılık işlemlerinde kullanabileceğiniz müşteri numaranız belirlenecektir.

​Bankamatik Kartı'nız ya da kredi kartınız üzerinde yazılı olan 16 haneli kart numaranızı kullanarak İnternet Şubesi'ne giriş yapabilirsiniz. 

Henüz bir Bankamatik Kartı'nız yoksa kart başvurunuzu bireysel İnternet Şube'sinden, Bankamatiklerden kartsız olarak, Telefon Şubesi'nden ya da size en yakın Şube'den yapabilirsiniz. 

Maximum Kart ya da Maximiles Kart'ınız yoksa kart başvurunuzu www.isbank.com.tr'den, tüm Dijital Bankacılık temas noktalarımızdan ya da size en yakın İş Bankası Şube'sinden yapabilirsiniz.

​Müşteri Şifreniz yoksa veya unuttuysanız, şifrenizi,​

​Anında Şifre uygulaması ile,
Bankamatiklerden,
Telefon Şubesi’nden veya
İş Bankası Şube'lerinden Geçici Müşteri Şifresi* alarak

belirleyebilirsiniz. En yakın Şube ve Bankamatiklerimiz için tıklayınız.

*Geçici Müşteri Şifrenizi aldıktan sonraki 5 gün içinde İnternet Şubesi’ne giriş yapmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi’ne ilk girişinizde sizden kalıcı Müşteri Şifrenizi belirlemeniz istenecektir. 5 gün içinde İnternet Şubesi’ne giriş yapmazsanız, Geçici Müşteri Şifresi geçerliliğini kaybedecektir.


Bireysel müşterimizseniz telefon bilgilerinizi Şubelerimizden, Bankamıza ait çipli kartlarınızı (örneğin kredi kartı) kullanarak, Bankamatiklerimizde bulunan "Daha Fazlası | Bilgi Güncelleme | Ev/İş/Cep Telefonu ve Faks Numarası" menülerinden güncelleyebilirsiz.​​

Ticari hesap sahibi müşterilerimiz cep telefonlarını Ticari İnternet Şubesinde(*) bulunan “Bilgi Sorma-Güncelleme | Kullanıcı Bilgileri | Cep Telefonu” menüsünden veya Şubelerimiz aracılığıyla güncelleyebilirler. 

(*)Ticari İnternet Şubesinde güncelleme 1. yetkili tarafından yapılabilir.


Bireysel müşterimizseniz adres ve e-posta bilgilerinizi Şubelerimiz yanısıra;

 İnternet Şubemizde “Ayarlar | Bilgi Güncelleme” menüsünü kullanarak,
0 850 724 0 724 numaralı telefonumuzdan müşteri temsilcilerimiz vasıtasıyla
güncelleyebilirsiniz.

Ticari müşterilerimiz adres bilgilerini Şubelerimiz aracılığıyla, e-posta bilgilerini ise Şubelerimiz ve İnternet Şubemizden güncelleyebilirler.

Diğer Sorular İçin Tıklayın
X Kapat