Maximum Mobil
Maximum Mobil'i nasıl yüklerim?
Maximum Mobil IOS ve Android işletim sistemli telefonlarda kullanılabilmektedir. Android cihazlar için Google Play’ Store'dan den, IOS cihazlar için Apple Store’dan yükleyebilirsiniz. Uygulamayı yükledikten sonra ana sayfa sol menüden (daire içinde üst üste üç çizgi ikonundan ulaşabilirsiniz) aktivasyon(giriş) yaparak kullanmaya başlayabilirsiniz.
Kredi kartım ya da Bankamatik kartım yok, Maximum Mobil uygulamasına kullanabilir miyim?
Maximum Mobil uygulaması herkesin kullanımına açık bir uygulamadır.
İş Bankası müşterisi iseniz müşteri numaranız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz. İş Bankası kart sahibi müşterilerine özel fırsatlardan yararlanmak için Kartlarım menüsü altından ""İş Bankası Kredi Kartına Başvur” alanından anında kart başvurusu yapabilir ve Maximum Mobil uygulaması ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.
İş Bankası müşterisi değilseniz uygulamaya aşağıdaki bilgilerinize ile giriş yapabilirsiniz.
*TCKN
*Ad/Soyad
*Doğum tarihiniz
*e-posta adresiniz
Aktivasyon ardından İş Bankası kredi kartına başvurabilir ya da diğer banka kartlarınızı uygulamaya ekleyerek ödemelerinizde kullanabilirsiniz.
Maximum Mobil’i telefona yükledikten sonra nasıl kullanabilirim?
Maximum Mobil’i telefonunuza yükledikten sonra finansal işlem kapsamındaki işlemler için aktivasyon yapılması gerekmektedir. Aktivasyon yapılmadan ise kampanya ve sinemalar görüntülenebilmektedir. Uygulama ana sayfa ekranından giriş düğmesine basarak aktivasyon yapabileceğiniz gibi aşağıdaki durumlarda da öncelikle aktivasyon (giriş) yapmanız beklenmektedir:
• Satın Al düğmesine basıldığında,
• Petrol Ofisi Öde Geç (akaryakıt alımı) düğmesine basıldığında
• Ödemeler ekranındaki fatura ödeme, QR ile ödeme, kart başvurusu, para gönderme, anlık ödemeler ve dijital kod market işlemleri yapılmak istendiğinde,
• Kartlarım menüsüne girilmek istenildiğinde
• Kampanya katılımı ve statü kontrolünde
Uygulamaya girmek için gönderdiğiniz SMS'i alamıyorum. Ne yapmam lazım?
Öncelikli olarak telefonunuzun kullandığınız operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol ediniz. 120 saniye içerisinde SMS almanız beklenmektedir. Süre sonunda mobil onay kodu girilemediğinde gelecek ekranda şifre/geçici şifre bilgilerinizi girmeniz gerekecektir. Şifre/geçici şifre girişinize rağmen hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.
Ek kartlarımı Maximum Mobil uygulamasında görüntüleyebilir miyim?
Asıl kart sahibi olarak bir başkasının kullanımına verdiğiniz ek kartları Maximum Mobil içerisinde “Kartlarım” menüsünde görebilir, bu kartlar ile gerçekleştirilen işlemleri takip edebilir ve kart ayarlarını düzenleyebilirsiniz. Kullanımınıza verilen ek kartları ise aynı şekilde Maximum Mobil içerisinde “Kartlarım” menüsünde görüntüleyerek ödeme işlemlerinizde kullanabilirsiniz.
Ek kart kullanıcısıyım, Maximum Mobil uygulamasına giriş yapabilir miyim?
Ek kart kullanıcıları da Maximum Mobil’e giriş yaparak uygulamadan yararlanabilir. Müşteri numaranız asıl kart sahibinin müşteri numarasından farklı ise öncelikle aktivasyon yapabilir, ardından “Kartlarım” menüsünde kart detaylarınızı görüntüleyerek ödeme işlemlerinizde kullanabilirsiniz. Ek kartınız ile Maximum Mobil’e giriş yapamıyorsanız şubelerimiz ve Çağrı Merkezimiz ile görüşebilirsiniz.
Cep telefonumu kaybettim/çaldırdım ne yapabilirim?
Şifre ve hesap bilgilerinin güvenliği için cep telefonu ve SIM kart üzerinde müşterilerimize ait herhangi bir bilgi tutulmamaktadır.
Cep telefonunuzu çaldırdıysanız ya da kaybettiyseniz ve kişisel bilgilerinizin güvenliğinden de şüpheleniyorsanız, Çağrı Merkezimizi arayarak Maximum Mobil’i kullanıma kapatabilirsiniz.
Maximum Mobil’i başka telefonlardan kullanabilir miyim?
Evet. Maximum Mobil’i, uygulamanın yüklü olduğu başka cep telefonlarından kendi müşteri bilgileriniz ile aktive edebilirsiniz. Aynı anda en fazla 3 cihazda müşteri bilgileriniz ile aktivasyonu yapılmış Maximum mobil uygulaması bulunabilir. Bir cihazda şifrenizi girip oturum açtıysanız diğer cihazlardaki oturumlarınız sonlandırılır.
Ödemelerde teslimat adresi, fatura adresi olarak kullanılmak üzere adres tanımlayabilir miyim?
Bankamız müşterilerinin sistemimizde kayıtlı adres bilgileri uygulamaya otomatik olarak gelmektedir, kullanıcılarımız bu adres bilgilerini güvenlik kuralları gereği uygulama üzerinden güncelleyememektedirler. Diğer banka müşterilerinin ise aday müşteri olarak aktivasyon sonrası Uygulamaya adres eklemesi mümkündür. Ayrıca Uygulamada en fazla toplamda 3 olacak şekilde adres görüntülenebilmekte, kullanıcılarımız ödeme işlemlerinde teslim adresi olarak arzu ettikleri adresi ödeme işlemine özel kullanabilmektedirler.
Maximum Mobil uygulamasını nasıl kullanıma kapatabilirim?
Maximum Mobil’e giriş yaptıktan sonra sol menüde Ayarlar sekmesinden “Kullanıma Kapat” seçeneği ile Maximum Mobil Uygulamasını kullanıma kapatabilirsiniz. Sol menüdeki Ayarlar kısmının oturum açılmadan görüntülenemediğini hatırlatmak isteriz.
Kredi kartımdan yaptığım harcamalar sonrası bekleyen provizyon işlemlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Kredi kartı İşlemlerim menüsünde Bekleyen İşlemlerinizi, Güncel Dönem İşlemlerinizi, Geçmiş Dönem İşlemlerinizi görüntüleyebilirsiniz.
Kredi kartı borcuma yansıyacak olan gelecek dönem taksitlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Kartlarım menüsünde ilgili kartınızı seçtikten sonra “Taksitler” menüsünden dilediğiniz ay ve gelecek aylara ilişkin taksitlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Taksitleriniz kartınızın hesap dönemine göre değil ait olduğu aya göre listelenmektedir.
Fatura ödemelerinde ücret alınmakta mıdır? Her kurum için aynı mıdır?
Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden ücret tahsil edilmektedir.
Maximum Mobil üzerinden yapılan fatura ödemelerinde her kurum için ücret aynıdır. Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden tahsil edilen ücretlerin detayınawww.isbank.com.tr -> Ürün ve Hizmetler sayfası aracılığıyla erişebilirsiniz.
Kredi kartı başvurumu nasıl / nereden takip edebilirim?
Kart Başvurularınızı "Kartlarım” menüsü ana sayfa ve "Ödemeler" menüsünde bulunan Hızlı Kart İşlemleri alanından “Kredi Kartı Başvurum Ne Durumda?” kısmında takip edebilirsiniz.
Diğer banka kartlarımı uygulamaya nasıl eklerim?
İş Bankası müşteri aktivasyonunda İş Bankası kartları uygulamaya otomatik olarak yüklenmektedir. Öte yandan ""Kartlarım"" menüsünün sağ üst köşesinde yer alan kart ekleme butonuna tıklayarak farklı bankalara ait kartlarınızı ekleyebilirsiniz. Açılan ekranda kart bilgilerinizi manuel girerek veya fotoğraf çekerek kartınızı uygulamaya dahil edebilirsiniz.
İş Bankası kredi kartı, Bankamatik kartı, Sanal kartlar, MaxiPara kartlar, Ticari kartlar ve eklenen diğer banka kartları sırasıyla otomatik olarak görüntülenmektedir.
Kartlarım kapatıldığında uygulamadan silinir mi?
İş Bankası kartları kapatılınca uygulamadan otomatik olarak silinmektedir. Manuel olarak eklenen diğer banka kartların ise yine manuel olarak silinmesi gerekmektedir.
Tüzel Kişiler Maximum Mobil uygulamayı kullanabilir mi?
Maximum Mobil uygulaması hâlihazırda yalnızca bireysel kullanıcılar tarafından kullanılabilir. Diğer taraftan bireysel müşterilerimizin ticari kartları da kartlarım menüsünde görüntülenerek, ödeme işlemlerinde kullanılabilir ve ancak bu kartların ayarlarında değişiklik yapılamaz.
Kartımın limitini artırmak istiyorum, ne yapmam gerekir?
Kredi kartı limit artış talebinizi Maximum Mobil üzerinden iletebilirsiniz. Uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Kartlarım” menüsünde limit artışı yapmak istediğiniz kartınızı seçtikten sonra gelen detay ekranında sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” menüsü “Kart Ayarları Yönetimi” altından veya “Ödemeler” menüsü altındaki “Hızlı Kart İşlemleri” alanından anında limit artışı talebinde bulunabilirsiniz.
Ayrıca “Kartlarım” menüsü “Kart Ayarları Yönetimi” alanından otomatik limit artış talimatı da verebilirsiniz. Otomatik limit artış talimatı vermeniz durumunda talebiniz belirli aralıklar ile Bankamızca değerlendirilecek ve limit artışına ilişkin tarafınıza en az 15 gün öncesinde bilgi verilmek kaydı ile kart limitiniz bir üst limite çıkarılacaktır.
Bütün peşin işlemler için taksitlendirme ve erteleme işlemi yapabilecek miyim?
Kartlarım menüsünde ilgili kartınızı seçerek işlemler menüsünde güncel dönem içi işlemleriniz arasında yer alan taksitlendirme ve erteleme yapılabilecek işlemlerinizin yanında Taksitlendir/Ertele butonları yer almaktadır. Söz konusu işlemler için taksitlendirme veya erteleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca, taksitlendirme/erteleme yapmaktan vazgeçmeniz durumunda aynı alanda belirecek "iptal" seçeneği ile iptali de sağlayabilirsiniz.
Nasıl sanal kart oluşturabilirim?
Kartlarım menüsünde dilediğiniz kartı tıkladıktan sonra gelen detay ekranında “Sanal Kart Oluştur” sekmesinden sanal kart oluşturabilirsiniz. Oluşturulan sanal kartınız, kartlarınız arasında listelenir.
Sanal kartıma nasıl limit aktarabilirim?
Kartlarınız arasında listelenen sanal kartınızı (sanal kartlarınızdan dilediğinizi) tıkladıktan sonra "Limit Yönetimi" alanından limit aktarımı yapabilirsiniz. Sanal kartınıza tek seferlik limit aktarabileceğiniz gibi, haftalık, aylık ve 3 aylık süreler için otomatik limit aktarma talimatı tanımlayabilirsiniz. Limit hareketlerinizi de izleyebileceğiniz bu alanda dilediğinizde limit sıfırlama, otomatik limit aktarma talimatı iptali veya sanal kartınızın iptali işlemlerini de yapabilirsiniz.
Kart ayarları menüsüne nasıl ulaşabilirim?
Kart ayarlarına ulaşmak için öncelikle "Kartlarım" ana menüsünden ayarlarına ulaşmak istediğiniz kartınızı seçmeniz ve ardından gelecek detay ekranında sağ üst köşede bulunan ayarlar ikonunu tıklamanız gerekmektedir.
Kart ayarlarından hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?
Kart Ayarları menüsünden aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirsiniz:
• Kartınızı QR alışveriş, sinema bileti alımı, fatura ödeme gibi ödeme işlemleriniz için varsayılan kart olarak tanımlayabilirsiniz.
• Mobil Temassız İşlemlere açma/kapama yapabilirsiniz. Kartınıza mobil temassız özelliği kazandırdığınızda telefonunuzla temassız okuyucusu bulunan POS cihazlarında işlem yapabilirsiniz. (sadece android telefonlarda bulunmaktadır.)
• Kart Ayarları Yönetimi: Kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilir, hesap özetlerinizi eposta ile alma talimatı iletebilir, kartınızı yurtdışında yapılacak işlemlere, sanal işlemlere, mail order/telefon işlemlerine açıp kapatabilirsiniz.
• Şifre Değişiklik İşlemleri: Kartınızın şifresini Maximum Mobil üzerinden belirleyebilirsiniz.
• Sektörel İşlemler Yönetimi (Sektör bazında işleme açma/kapama): Kartınızla, kuyum, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama sektörlerinde işlem yapılmasını engelleyebilir veya izin verebilirsiniz.
Kart Ayarları Yönetimi Alanından Ulaşılabilen Menüler
• Hesap özetimin e-posta ile gönderimi
• Kartı Geçici Olarak Kullanıma Açma/Kapama
• Otomatik limit artışı talebi iletme
• Limit değişikliği
• Mektup/Telefon Aracılığıyla Verilen talimatlı işlemlere (Mail Order &Telefon Order)’e Açma/ Kapama
• İnternet Alışveriş İşlemlerine Açma/ Kapama
• Quasi-Cash (Nakit Benzeri) İşlemlere Açma/ Kapama
• Yurtdışı İşlemlere Açma/ Kapama
Kartımı sektör bazında işlemlere kapatabilir miyim?
Kartlarım menüsünde dilediğiniz kartınızı seçtikten sonra gelen detay sayfasında sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” alanından "Sektörel İşlemler Yönetimine" tıklayarak kartınızı kuyum, telekomünikasyon ve doğrudan pazarlama sektörlerine işlem bazında kullanıma kapatabilirsiniz.
Kartımı şu an bulamıyorum, Maximum Mobil uygulamadan kartımı kullanıma kapatabilir miyim?
Kartlarım menüsünde ilgili kartınızı seçtikten sonra gelen detay ekranda sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” kısmından kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilirsiniz. Yine aynı alandan kartınızı tekrar kullanıma açabilirsiniz. Geçici olarak kullanıma kapama işlemi en fazla 30 günlük süre için yapılabilmektedir.
Kartınızı süresiz olarak kullanıma kapatmak istiyorsanız en yakın şubemiz ya da Çağrı Merkezimize ulaşarak kartınızı kullanıma kapatabilir/ kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.
Bankamatik kartımı uygulamada görüntüleyebilir miyim?
İş Bankası müşterisiyseniz Maximum Mobil aktivasyonunuzu gerçekleştirdikten sonra "Kartlarım" sekmesi altında sahip olduğunu Bankamatik kartları görebilirsiniz.
Kredi kartı borcumu uygulama üzerinden ödeyebilir miyim?
Kartlarım" menüsünde ilgili kartınızı seçtikten sonra gelen kart detay ekranında yer alan “Borç Öde” alanından kredi kartı borcunuzu ödeyebilirsiniz.
MaxiPuan ve MaxiMil bilgilerimi uygulamadan görüntüleyebilir miyim?
Ana sayfada altta yer alan "Kazançlarım" alanında MaxiPuan, MaxiMil, Maximiles Maxipuanlarınızın yanısıra mevcut ise PO kart ve OPET kartlarınıza ait punlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Aynı alandan ayrıca kazandığınız ve kullandığınız hediye sinema biletilerinize de ulaşabilirsiniz.
Kartlarımın hesap kesim tarihi ve son ödeme tarihlerini uygulamada görüntüleyebilir miyim?
Kartlarım menüsünden dilediğiniz kredi kartınızı seçerek kart detaylarından hesap kesim tarihi ve son ödeme tarihi bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.
Uygulamaya yüklü kartımı mobil temassız işlemlerde nasıl kullanabilirim?
Mobil temassız ödeme özelliği Android, 4.4.2 ve üzeri versiyon ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özellikli telefonlarda kullanılabilmektedir.
Kartlarım" menüsünde temassız özellik vermek istediğiniz kartın sağ üst köşesinde yer alan temaassız ikonundan ya da ilgili kartın "Kart Ayarları" alanından Mobil Temassız İşlemler butonuyla söz konusu özelliği aktifleştirebilirsiniz. Aktifleştirme sonrasında kartınızın temassız ikonu pembeye dönecek, cihazınıza mobil temassız kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecek ve bu kart mobil temassız ödemeler için varsayılan kart olarak atanacaktır. Bundan böyle kart limitinizin müsait olduğu ölçüde limit belirleyerek kartınızı mobil temassız işlemlerde kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamatik kartlarınızı da Mobil temassız özelliğini aktif hale getirerek kullanabilirsiniz.
Diğer taraftan Bankamatik kartlarınız için günlük işlem limiti 500 TL, kredi kartları için ise 1.000 TL'dir.
Söz konusu aktivasyon adımlarıan ayrıca uygulama içinde :
1- Profil altında - Yardım - Kullanım Kılavuzu -Mobil Temassız Ödeme Aktivasyon kısmından ve
2-Ana sayfa Ödemeler - Mobil Temassız Ödeme Aktivasyon kısmından ulaşabilirsiniz.
Mobil ödeme yapabilmek için telefonunuzun ayarlarında ""NFC"" ayarının açık ve ""Dokun ve Öde"" alanında Maximum Mobil'in seçili olduğundan lütfen emin olunuz.
Maximum Mobil ile hangi kurumlara ait fatura ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirim?
Bankamızı ve diğer bankalara ait kartlarınızla anlaşmalı kurumlara ait faturalarınızı “abone numarası” ve “barkod okutma” ile ödeyebilirsiniz.
Fatura türü su, elektrik, doğalgaz, internet -TV, cep telefonu ve telekomünikasyon olan ödemelerinizi uygulamanın ana sayfasında altta yer alan “Ödemeler” alanındaki Fatura ödeme kısmından tamamlayabilirsiniz.
Abone ile ödeme yapmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1. Fatura türünü seçin
2. Fatura türüne ilişkin Kurumu seçin
3. Abone numarasını girin
4. Gelen detay ekranında fatura bilgilerinin (abone no, fatura no, son ödeme tarihi, fatura tutarı ve hizmet bedeli gibi) kontrol edin.
5. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınız ile onaylayın veya yeni kartı seçin ve onay vererek işleminizi tamamlayın.
Turkcell faturalarını Barkod okutma yöntemi ile de ödeyebilirsiniz bunun için ise;
1. Ödeme yapmak istediğiniz kurumu seçin (mevcut durumda Türk Telekom seçilebilmektedir)
2. Faturanın üzerinde yer alan barkodu telefon ekranında açılan barkod okuyucuya okutun
3. Gelen detay ekranında fatura bilgilerinin (abone no, fatura no, son ödeme tarihi, fatura tutarı ve hizmet bedeli gibi) kontrol edin.
4. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınız ile onaylayın veya yeni kartı seçin ve onay vererek işleminizi tamamlayın.
Yeni üretilen kartımı mobil temassız işlemlerde kullanmak için ne yapmam gerekir?
Kredi kartı başvurunuz olumlu sonuçlanır ve kartınız üretilirse kartınızın tarafınıza teslim edilmesini beklemeksizin anında kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamızda mevcut bir sözleşmeniz bulunuyor ise yeni üretilen kartınıza anında Maximum Mobil üzerinde görüntülenecektir. Kartınızın Mobil Temassız özelliğini aktif hale getirebilir tüm temassız okuyucusu bulunan işyerlerinde anında kullanabilirsiniz.
Biz kartınızı size en kısa zamanda teslim etmek için çalışıyorken siz de beklemeksizin bu şekilde Maximum ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.
Kartımın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdim ama daha sonra ilgili kartımla işlem yapıp yapamayacağımı nasıl anlayacağım?
Kartınızın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdiğinizde telefonunuza kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecektir ve aynı zamanda ilgili kartınızın üstünde (sağ üst köşede) yer alan mobil temassız ikonu pembeye dönecektir.
Mobil Temassız özellik tanımlama sonrası bildirim gönderimlerinde internet bağlantısı kaynaklı olarak aksaklık yaşanabilmektedir. Böyle bir durumda eğer şirket hattı kullanıyorsanız dış ağdan internete bağlanarak işlemi tekrar deneyebilir veya Bankamız Çağrı Merkezinden destek alabilirsiniz.
*Kartınızın Mobil temassız özelliğini aktif hale getirdiğinizde, kullanmak istediğiniz kartınızı Temassız işlemlerinizde kullanacağınız varsayılan kart olarak seçmeyi unutmayın.
Kartımın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirmek istiyorum, fakat hata veriyor. Ne yapmam gerekir?
Mobil temassız ödeme özelliği, işletim sistemi Android olan, 4.4.2 ve üzeri versiyona sahip cep telefonlarında kullanılabilir. Aynı zamanda telefonunuzun NFC özelliğe sahip ve mobil ödemeyi otomatik destekliyor olması gerekmektedir.
Uygulamaya giriş yaptıktan sonra "Kartlarım" menüsünden temassız özellik vermek istediğiniz kartı seçtikten sonra kartın sağ üstü köşesindeki temassız aktivasyon ikonu ya da aynı kartın kart ayarları alanındaki mobil temassız işlemler alanından aktivasyonu sağlayabilirsiniz.
Denemelerinize rağmen aktivasyon sağlanmıyor ve bir hata mesajı ile karşılaşıyorsanız size yardımcı olabilmemiz içinlütfen Çağrı Merkezimiz aracılığıyla bize ulaşın.
Maximum Mobil temassız işleminde MaxiPuanları kullanabilir miyim?
İş Bankası temassız özellikli POS’u bulunan tüm üye işyerlerinde MaxiPuanlarınızı kullanabilirsiniz.
Maximum Mobil üzerinden gerek diğer banka gerekse İş Bankası kartlarımdan yapmış olduğum işlemleri nasıl görebilirim?
Anasayfada alt kısımda yer alan "Kartlarım" ana menüsü altındaki “Uygulama Hareketlerim" butonu ile diğer banka kartlarıyla Maximum Mobil üzerinden gerçekleştirmiş olduğunuz işlemlere ulaşabilirsiniz.
Diğer banka kartları ile Maximum Mobil uygulaması dışında yapılmış olan işlemlere Uygulama içinden erişilememektedir.
POS cihazlarında nasıl mobil temassız ödeme yapabilirim?
Kartlarım" menüsünden temassız özellik vermek istediğiniz kartın sağ üst köşesinde yer alan temassız ikonundan ya da ilgili kartın ""Kart Ayarları” alanından Mobil Temassız İşlemler butonuyla aktivasyonu sağladıktan sonra kartınızın temassız ikonu pembeye dönecek, cihazınıza mobil temassız kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecek ve bu kart mobil temassız ödemeler için varsayılan kart olarak atanacaktır. Bundan böyle kart limitinizin müsait olduğu ölçüde limit belirleyerek kartınızı mobil temassız işlemlerde kullanmaya başlayabilirsiniz. Mobil temassız ödeme ile yapılan işlemler plastik kartlarla yapılan temassız işlemlerden bir farklılık göstermemektedir. Buna göre;
1. Alışverişinizi yapıp kasaya geldiğinizde, kasiyere temassız ödemek istediğinizi iletiniz
2. Tuş kilidini açmaya gerek olmaksızın, sadece telefonunuzun ekranını aydınlık konuma getirerek telefonunuzu POS cihazı ekranına yaklaştırınız
3. 750 TL altı işlemlerde şifresiz, 750 TL ve üstü işlemlerde POS cihazına telefonunuzu okuttuktan sonra kart şifrenizi de girmeniz gerekmektedir.
Mobil temassız aktivasyon adımlarında telefonunuzun internete bağlı olması gerekmektedir. Ancak ödeme esnasında telefonunuz internete bağlı olmasa da temassız alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca ödeme esnasında telefonunuzun NFC ayarlarının açık olduğundan emin olunuz.
Mobil Temassız işlem yaptım, işlemi nereden kontrol edebilirim?
Kartlarınız ile gerçekleştirdiğiniz mobil temassız işlemleri kredi kartı detaylarında “İşlemler” menüsü altında görebilirsiniz. Maximum Mobil uygulamasında kartınızın mobil temassız özelliği ile yaptığınız işlemler mobil temassız ikonu ile gösterilecektir.
QR ile ödeme nedir?
QR ile Ödeme internet bağlantısı ve kamerası olan iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarının kullanılarak, anlaşmalı üye işyerlerinin POS üzerinden, gazete, dergi, billboard vb. ilanlarında, broşür ve afişlerinde yer alan ürünlere ait QR kod okutulmak suretiyle alışveriş yapılabilmesidir.
Uygulamadan Cinemaximum sinemaları için nasıl bilet alırım?
1. Fırsatlar sekmesi altından Cinemaximum ana menüsüne giriş yapınız
2.Filmler veya Sinemalar sekmesine giriş yapınız
3. Gitmek istediğiniz filmi seçiniz
4. Bilet al butonuna tıklayınız
5.Tarih, seans, bilet sayısı ve koltuk seçiminizi yapınız
6.Ödemenin alınacağı kartınızı seçerek bilet alımınızı tamamlayınız
7. Aldığınız biletleri Kartlarım menüsünde uygulama hareketlerim alanından görüntüleyebilirsiniz.
Afiş okutarak bilet alımı için ise lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz:
1. Uygulamayı açın ve QR ile Öde menüsüne tıklayınız ya da Cinemaximum menüsünden afiş okutma işlemini seçiniz
2. Açılan kameraya sinema afişini okutunuz
3. Film bilgileri ekrana geldiğinde talep edilen bilgileri (tarih/seans/koltuk/kişi vs.) ekrana giriniz
4. Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kartı seçiniz
6. Ardından satın alma işlemini tamamlayabilirsiniz.
Biletleme işi tamamlandıktan sonra Cinemaximum sekmesi altında yer alan “Biletlerim” kısmında biletinize ait detayları görüntüleyebilir ve sinema salonuna girişte bilet olarak görevliye gösterebilirsiniz. Ayrıca sistemde kayıtlı eposta adresinize de biletlerinizin gönderimi sağlanmaktadır.
Nasıl QR ile ödeme yapabilirim?
1.Uygulamaya giriş yaptıktan sonra (ya da ödeme aşamasında giriş yapabilirsiniz) ana sayfada alt kısımda yer alan “Ödemeler” menüsü içinden “QR ile Ödeme” butonunu tıklayınız
2.Açılan kameraya reklam afişinde/dergide/broşürde yer alan QR kodu okutunuz
3.Ürün bilgilerinin otomatik olarak ekrana gelmesinin ardından talep edilen bilgileri (adet/renk vs.) ekrana giriniz
4.Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kartınızı seçiniz
5. Satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz
QR kodla ödeme işlemi aynı zamanda “QR ile Ödeme” butonun hemen altında yer alan Türkiye İş Bankası A.Ş. Kültür Yayınları ve Paşabahçe Mağazaları web siteleri üzerinden de yapılabilmektedir.
Maximum Mobil üzerinden satın aldığım Cinemaximum sinema biletlerini nasıl görebilirim?
Biletleme işi tamamlandıktan sonra Cinemaximum sekmesi altında yer alan “Biletlerim” kısmında biletinize ait detayları görüntüleyebilir ve sinema salonuna girişte bilet olarak görevliye gösterebilirsiniz. Ayrıca sistemde kayıtlı eposta adresinize de biletlerinizin gönderimi sağlanmaktadır.
Maximum Mobil üzerinden yemek siparişimin ödemesini nasıl gerçekleştirebilirim ?
Maximum Mobil – Yemek Sepeti üzerinden sipariş verilebilmesi için öncelikle Yemeksepeti’nin kendi web sitesi/Uygulaması üzerinden üyelik işlemlerinizin tamamlanmış olması gerekmektedir. Maximum Mobil üzerinden Yemeksepeti üyelik bilgilerinden herhangi bir değişiklik yapılamamakta bu tür değişiklikler için Yemeksepeti ile temas kurulması gerekmektedir.
Maximum Mobil üzerinden Yemeksepeti siparişi için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1. Uygulamaya giriş yapınız
2. Ana sayfa/ Fırsatlar menüsünde yer alan “Yemek Sepeti” butonuna tıklayınız
3. Adresler ekranında daha önceden Yemeksepeti’nde kayıtlı adres bilgileriniz gelecektir, teslimatın yapılmasını talep ettiğiniz adresi seçiniz
4. Sipariş seçimi aşamasında size 3 tür seçenek sunulmaktadır:
a. Geçmiş siparişlerim ile daha önceden Yemeksepeti aracılığıyla verdiğiniz siparişler listelenir, bu alandan siparişinizi tekrar verebilirsiniz
b. Semtin favorileri alanından seçmiş olduğunuz adresin yer aldığı semtte en çok tercih edilen menüler arasından tercihte bulunabilirsiniz
c. Maximum Menü ile ise Bankamıza özel indirimli fiyatlarla sipariş verebilirsiniz
5. Sipariş tercihiniz ardından ödeme için kartınızı seçiniz (diğer banka kartlarınızı da kullanabilirsiniz)
6. Ödeme onay ile işleminiz tamamlanmıştır
Verdiğiniz siparişlerde olası tercih değişiklikleri, teslimat ile ilgili soru ve sorunlar için Yemeksepeti ile doğrudan temasta bulunmanız gerekmektedir.
Kampanyaya katılmam için Uygulamaya giriş yapmam gerekir mi?
Uygulamaya giriş yapmadan da kampanyaları görüntüleyebilir, detaylarını inceleyebilir ve katılım sağlayabilirsiniz. Katılım yaptığınız kampanyaları Kampanyalar sekmesi altındaki "Katıldıklarım" kısmından ancak giriş yaparak inceleyebilirsiniz.
Kredi kartım yok, Maximum Mobil'den kredi kartı başvurusu yapabilir miyim?
Evet. Bankamız müşterisi olsun olmasın herkes Maximum Mobil’den kredi kartı başvurusu yapabilir.
Halihazırda Bankamız müşterisi iseniz, Uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Kartlarım” menüsünden ya da “Ödemeler” menüsü “Anından Kart Oluştur” alanından kredi kartı başvurusu yapabilirsiniz. Kart başvurunuzu yine Kartlarım / Ödemeler menüsü- Hızlı Kart İşlemleri alanlarında yer alan “ Kredi Kartı Başvurum Ne Durumda?” kısmından takip edebilirsiniz.
Henüz Bankamız müşterisi değilseniz, öncelikle Uygulama aktivasyonu sağlanmalıdır. Aktivasyon esnasında aşağıdaki zorunlu bilgiler girildikten sonra parola oluşturulmalıdır.
*Ad/Soyad
*11 haneli TCKN
*Doğum tarihi
*e-posta adresi
Bilgi girişi ile aktivasyon sağlandıktan sonra yukarıdaki adımlar takip edilerek kredi kartı başvurusu yapılabilecek ve takibi sağlanabilecektir.
Kredi kartımı kaybettim/çalındı Maximum Mobil'den iptal edebilir miyim?
Kartınızı kaybettiğiniz ya da kartınız çalındığında Maximum Mobil üzerinden kullanıma kapatabilir ve yeni bir kart talep edebilirsiniz.
Uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Kartlarım” menüsü altından ilgili kartınızı seçip, sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” alanından dilerseniz kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilir (30 gün süreyle) veya kayıp çalıntı bildirimi beraberinde yeni kart talebinde bulunabilirsiniz.
Petrol Ofisi Öde-Geç nasıl çalışır?
Petrol Ofisi Öde- Geç fonksiyonu ile anlaşmalı Petrol Ofisi istasyonlarından yapılacak yakıt alımlarında aracınızdan inmeden ödeme yapılabilirsiniz. Aktivasyon için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1- Uygulamaya giriş yapınız
2- Anasayfa “Fırsatlar” sekmesi altındaki Petrol Ofisi Öde-Geç butonuna tıklayınız
3- Öde -Geç başvurusu oluşturmak üzere plakanızı giriniz
4- Plaka girişinizi takip eden gün aktivasyonunuz tamamlanmış olacaktır
5- Uygulamayı istasyondayken başlatabilirsiniz , bunun dışında kullanım mümkün değildir
6- Plaka değişikliği gerektiğinde de Uygulamada aynı alandan değişklik talebinizi iletebilirsiniz
7- Ödeme aşamasında Bankamız ve diğer bankalara ait kartlarınızı kullanabilirsiniz
8- Dolum işlemi seçmiş olduğunuz karttan 200 TL ön provizyon alındıktan sonra başlayacak, işlem tamamlandıktan sonra Kredi kartınıza yalnızca aldığınız yakıt tutarı yansıyacaktır. Ödemeyi diğer banka kartlarınızla yaptıysanız, Ödeme tutarının karta yansıması ertesi gün gerçekleşecektir.
Dijital Kod Market nedir? Ne tür işlemler yapabilirim?
Ana sayfada “Ödemeler” sekmesinin altında yer alan Dijital Kod Market menüsünden dijital kod ödemelerinizi online, güvenli ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Bu alandan League of Legends oyunu içerisinde geçerli olacak Riot Points satın alımı, Da Vinci Kids, Facebook, Spotify ve dijital servis platformlarında geçerli olacak süreli üyelik ve bakiye ödemeleri ile “App Store & iTunes” kodlarının satın alımı işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Kod alımını kendiniz için yapabileceğiniz gibi 3.kişilere hediye de edebilirsiniz. Hediye etme fonksiyonundan faydalanılabilmesi için 3.kişinin TC Kimlik Numarası ile cep telefonu bilgisini ilgili alana girmeniz gerekmektedir.
Satın alma işlemini takiben sistemde tanımlı cep telefonunuza kod bilgisi ulaşacaktır, hediye edilme durumunda ise 3.kişilerin cep telefonlarına kısa mesaj olarak gönderilecektir. Diğer taraftan “Kartlarım” menüsü altında yer alan “Uygulama Hareketlerim” menüsü içerisinden işleminizi seçerek ekranda yer alan “Tekrar Kod Gönder” ikonu ile önceden satın aldığınız dijital kodların aynı telefona/epostanıza yeniden gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Tektuş Nedir? Ne işe yarar?
Kullanıcılarımızın ödemelerini daha kolay ve konforlu gerçekleştirmelerine imkan vermek üzere geliştirilmiş hızlı ödeme fonksiyonudur. Tektuş yeteneği ile sıklıkla tekrar ettiğiniz ödeme işlemleri için Maximum Mobil uygulaması içerisinde bir kısayol oluşturarak sonraki ödemelerinizi sadece bu tuşa tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. Mevcut durumda fatura , Petrol Ofisi Öde – Geç, Yemeksepeti, dijital kod market, karttan karta para transferi, Cinemaximum bilet ve kredi kartı borcu ödeme işlemleri ile sanal karta para aktarma için Tektuş özelliğini kullanabilirsiniz.