Satış, ödeme ve fatura işlemlerinizi tek bir cihazda birleştirip daha az maliyetle daha hızlı iş yönetimi yapmanıza imkân sağlayan yeni nesil POS ürünü POB sayesinde hem kartla hem nakit ödeme alabilir, fatura kesebilir ayrıca stoklarınızı takip edebilirsiniz!
Üstelik 31 Aralık 2024 tarihine kadar yapacağınız POB başvurularınızda 6 ay süreyle POS yazılım/donanım/bakım ücreti yok!
POB, kartla ya da nakit ödeme alarak, ilgili ürün veya hizmete ilişkin fatura düzenleyebilen, işletme raporlarına ulaşıp stokların takip edilebildiği yeni nesil POS ürünüdür.
Faaliyetlerinde ödeme kaydedici cihaz (ÖKC) kullanma mecburiyetleri bulunan mükellefler de dâhil olmak üzere e-fatura sistemine geçen her sektörden tüm ticari müşterilerimiz POB ürününden faydalanabilir.
POB’u kullanmak isteyen işletmelerin, Gelir İdaresi Başkanlığı İnteraktif Vergi Dairesi portalı üzerinden, 507 Sıra Numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği kapsamında işletici kuruluş tercihini Türkiye İş Bankası yaparak e-fatura sistemine geçiş yapmaları zorunludur. Sonrasında şubelerimiz üzerinden başvuru yaparak, POB ile ödeme almaya hemen başlayabilirsiniz.
31 Aralık 2024 tarihine kadar yaptığınız POB başvuruları kapsamında açılan terminale 6 ay süreyle POS yazılım/donanım/bakım ücreti istisnası tanımlanacaktır.
Android işletim sistemine sahip POS cihazlarında yer alan POB uygulamasına e-posta adresi ve şifre alanları doldurularak giriş yapılmasının ardından ödeme almaya başlayabilirsiniz.
panel.pob.com.tr adresinden işletmenizde sunduğunuz ürün ve hizmetlere ilişkin fiyat ve birçok özelliği belirlemenizi takiben, seçimlerinizin otomatik olarak cihazınıza yüklenmesi sayesinde POB üzerinden kolaylıkla ödeme alabilirsiniz.
İşlemin gerçekleştiği yıla ait fatura düzenleme zorunluluğuna ilişkin tutara kadar düzenleyeceğiniz e-Arşiv Faturalarda nihai tüketicinin ad/soyad bilgilerinin yazılmasına gerek bulunmaksızın "Nihai Tüketici" profili ile belge düzenleyebilirsiniz.
Detaylı bilgi için POB kullanım kılavuzuna
buradan ulaşabilirsiniz.