Kartınızı kaybettiğinizi/çaldırdığınızı fark ettiğiniz anda Maximum Mobil, İşCep ya da İnternet Şubesinden kartınızın kaybolduğunu/çalındığını bildirebilirsiniz.
Dilerseniz Maximum Mobil’den kartınızı geçici olarak kapatabilir, kartınızı bulmanız durumunda yeniden açabilirsiniz.
Herhangi bir Şubemize veya +90 850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcimize kartınızın kaybolduğunu/çalındığını bildirmeniz yeterli olup Bankamız sizin için gerekli önlemleri alacaktır.
Kaybolan/çalınan kartınızın yerine Bankamız tarafından üretilecek olan yeni kredi kartınız en kısa sürede, tercih edeceğiniz adrese veya şubenize gönderilecektir.
İşbank AG veya Yurt dışı Şubelerimizin bulunduğu ülkelerden birinde ikamet etmeniz halinde, talep etmeniz durumunda kartınızın yurt dışı Şubelerimiz veya iştirakimiz olan İşbank AG Şubeleri aracılığı ile tarafınıza teslim edilmesi sağlanabilecektir.
İşbank AG Şubesi bulunan ülkeler: Almanya, Gürcistan, Hollanda, Rusya
Yurt Dışı Şubelerimizin bulunduğu ülkeler: Kosova, KKTC, İngiltere, Irak, Bahreyn, Mısır, Çin.