BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Girişimci Kadınlar Winfluencer ile Satışlarını Arttırıyor

Girişimci kadın müşterilerimizin satışları Winfluencer ile yükseliyor!
Girişimci Kadınlar Winfluencer

​Winfluencer’dan girişimci kadın müşterilerimize özel satış odaklı kampanyalarda hizmet bedelinde ilk 3 ay %50 indirim! 


Satış odaklı kampanyalarda hizmet bedelinde %50 indirim nasıl gerçekleşmektedir?

Winfluencer panelinden satış odaklı kampanya açarak mikro Influencer’lar ile iş birliği yapmak için 12 aylık abonelik hizmet bedeli olan aylık 5.000 TL + KDV yerine ilk 3 ay boyunca aylık 2.500 TL +KDV ödenecektir.
 
Mikro Influencer’ların tanıtımıyla ürününüzün satışı gerçekleşirse, satışı gerçekleştiren Influencer’lar için “hakediş” tutarları oluşmaktadır.
İlgili hizmet bedeli ve gerçekleşen hakediş tutarları İş Bankası kuruluşu Moka güvencesi ile kredi kartı ile tahsil edilmektedir. 
Girişimci kadın müşterilerimiz Winfluencer ile yapılan iş birliği sayesinde 3 ay boyunca hizmet bedelinin sadece yarısını ödeyecek ve toplam kazancınız 7.500 TL olacaktır. Influencer hakedişleri ayrıca tahsil edilecektir.

Winfluencer satış oldukça ödeme özelliğini nasıl sağlamaktadır?

Winfluencer platformunun panelleri, satış oldukça ödeme özelliği için e-ticaret altyapılarıyla entegre olduğundan ürün tanıtımlarından elde edilen gelirin iki taraf açısından da şeffaf şekilde izlenebilmesine olanak sağlamaktadır.

Bu konuda detaylı bilgi edinmek için https://winfluencer.app/is-bankasi/ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Winfluencer’dan girişimci kadın müşterilerimize özel tıklama odaklı kampanyalarda %5 teknoloji bedeli alınmayacak! Tıklama odaklı kampanyalar nasıl gerçekleşmektedir?

Girişimci kadın müşterimiz, tıklama odaklı kampanyayı seçerken tıklama başına bir ücret ve  hedeflediği tıklama sayısına bağlı olarak toplam bir bütçe belirlemektedir. Örneğin, tıklama başına maliyetin 5 TL ve hedeflenen tıklama sayısının 10.000 adet olarak belirlendiği bir durumda müşterimizin bütçesi 50.000 TL olmaktadır. Kampanyanın başlamasından itibaren, tanıtımı yapılan ürünün internet sitesine yönelik hedeflenen tıklanma sayısına ulaşıldığında kampanya sona ermektedir. Kampanya dışı koşullarda müşterimizin belirlediği toplam bütçe üzerinden Winfluencer %5 oranında teknoloji bedeli almaktadır. (50.000*%5=2.500 TL) İş birliğimiz sayesinde bu bedel müşterimizden talep edilmemektedir.

Satış odaklı kampanyalarda alt yapı entegrasyonu gerekirken, tıklama odaklı kampanyalarda entegrasyona ihtiyaç duyulmamaktadır.

Kampanyadan nasıl faydalanılabilmektedir?

Kampanyadan faydalanacak müşterilerimize e-posta aracılığıyla indirim kodu iletilecektir. Winfluencer’ın internet sayfası üzerinden uygulamaya kayıt olan müşterilerimize kayıt olma aşamasında bu kodu girmeleri gereken bir bölüm açılacaktır. Bu kodun doğrulanmasıyla kampanyadan faydalanılabilecektir. Bir müşteri bu kampanyadan bir defa yararlanabilir. Kampanya bitiş tarihinde kullanılmayan kodların geçerliliği sona erecektir.

Kampanya 31.12.2024 yılında sona erecektir.

Kayıt olma süreci nasıl gerçekleşmektedir?

Müşterilerimiz, Winfluencer.app web sitesine girerek kayıt olmaktadır. “Firma” hesap türüyle üye olma seçeneğine tıkladıklarında açılan ekranda kişisel bilgilerini ve indirimden faydalanabilmeleri için gerekli olan referans kodunu girmeleri gerekmektedir. Referans kodunu girdikten ve kayıt işlemi tamamlandıktan sonra menüdeki “Marka Yönetimi” bölümünden marka adı eklenmeli ve ilgili e-ticaret altyapısıyla entegrasyon tamamlanmalıdır. Ardından “Yeni Kampanya” bölümüne geçip satış odaklı kampanya ya da tıklama odaklı kampanya alternatiflerinden birini seçerek, talep edilen bilgileri doldurmaları beklenmektedir.
 
Influencer’lar ise Apple Store ya da Google Play üzerinden Winfluencer uygulamasını telefonlarına indirerek markalar tarafından oluşturulan kampanyaları görüntülemekte, kendilerine uygun buldukları e-ticaret kampanyalarını seçmektedirler.

Detaylı bilgi edinmek için https://winfluencer.app/is-bankasi/ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

 Girişimci Kadın kimdir?

Girişimci Kadın: Gerçek kişi kadın tacirler, %51 oranında kadın ortaklığı bulunan işletmeler ya da üst düzey yönetici pozisyonlarından en az bir tanesi kadın yöneticiden oluşan ve en az %20 kadın ortaklığı bulunan kadın işletmelerdir.

İş Bankası ve Winfluencer kampanya şartlarını değiştirme ve kampanyayı sonlandırma hakkını saklı tutar.

X Kapat