BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Personel Yönetimi Uygulaması

Dijital Dönüşümü Bugün Başlatın

​DijiKolay'a hemen başvur!

İş Bankası Müşterisiyim
İş Bankası Müşterisi Değilim
Personel Yönetimi size DijiKolay!
Kolay İK, şirketlerin İK süreçlerini dijitalleştirerek tüm operasyonlarını uçtan uca tek ekranda
yönetmelerini sağlayan insan kaynakları ve personel yönetimi platformudur. Farklı ölçek ve
sektörden 2.500’ü aşan şirketin tercihi Kolay İK, 4.500'den fazla İK yöneticisi ve 180.000'den
fazla çalışan tarafından aktif olarak kullanılmaktadır.

Kolay İK Personel Yönetimi uygulaması; özlük bilgileri, izin, harcama, puantaj, mesai takibi,
zimmet, avans ve eğitim gibi birçok sürecin tek bir uygulama üzerinden yönetilmesini sağlar.
Masaüstü ve mobil uygulamaları ile yöneticiler ve çalışanlar arasındaki talep, onay ve erişim
süreçlerini kolaylaştırarak İK operasyonlarındaki iş yükünüzü %76’ya kadar azaltır.

Personel Yönetimi uygulamasının KOBİ’ler için öne çıkan özellikleri

Farklı sekme ve dosyalar arasında kaybolmak yerine, tüm süreçlerinizi Kolay İK'nın personel
yönetimi uygulaması ile yöneterek iş gücü ve vakit kaybını minimuma indirin.
  • İzin yönetimi ve takibi
  • Özlük yönetimi ve arşivleme
  • Puantaj yönetimi ve raporlama
  • PDKS entegrasyonu
  • Harcama & avans takibi
  • Zimmet yönetimi
  • Fazla mesai yönetimi
  • Çalışan talepleri ve onay süreçleri
  • Şirket takvimi ve özel gün hatırlatmaları
  • Organizasyon şeması
Kolay İK Personel Yönetimi uygulaması, DijiKolay kullanıcılarına özel 12 ay boyunca ücretsiz!
6 farklı dil seçeneği
API entegrasyonları
Masaüstü & mobil uygulama
Kurulum gerektirmeyen yapı
Kullanıcı memnuniyeti & destek ekibi
Büyümenize ayak uyduran esnek yapı
DijiKolay'a Hemen Başvurun

DijiKolay, İş Bankası KOBİ müşterilerinin dijitalleşme ihtiyaçlarını karşılayan ürün ve hizmetleri, tek bir çatı altında kolay ve ayrıcalıklı şekilde sunarak firmaların dijitalleşmesine destek oluyor.​​​

Hemen Başvur
Hemen Başvur
Sık Sorulan Sorular
Kolay İK Personel Yönetimi uygulamasının DijiKolay’a sunduğu avantajlar nelerdir?
Kolay İK ve DijiKolay iş birliği KOBİ’lere kazandırıyor! Bu iş birliği kapsamında Kolay İK Personel Yönetimi uygulaması, DijiKolay kullanıcılarına özel 12 ay boyunca ücretsiz sunuluyor.
Kolay İK’nın sunduğu ek avantajlar nelerdir?
​Kullanıcılarımızın İK ve iş dünyasıyla ilgili en doğru ve güncel bilgilere erişmelerini sağlamak için çeşitli formatlarda geniş bir kaynak yelpazesi sunuyoruz. Düzenli olarak yayınladığımız ücretsiz İK dergimiz İKahve, Kolay İK kullanıcıl​arına özel ücretsiz eğitim platformumuz Kolay Akademi ve iş hukukuna dair tüm detayları derlediğimiz Kolay Mevzuat​ projelerimizle İK departmanlarına destek oluyoruz. 300'den fazla makale, 40'tan fazla webinar ve 20'den fazla e-kitap ile Türkiye'nin en kapsamlı İK kütüphanesini kullanıcılarımızla buluşturuyoruz.
Kullanım esnasında nasıl destek alabilirim?
Kolay İK kullanırken destek ekibimiz her zaman yanınızda! Uygulama içerisinde yer alan panelden Kolay İK Kullanıcı Memnuniyet Ekibimizle iletişime geçebilir ve yardım merkezimizdeki çeşitli destek makalelerine kolayca erişebilirsiniz.


Daha fazla bilgi için tıklayın​.

Personel yönetimi uygulaması ile neler yapabilirim?
Kolay İK Personel Yönetimi uygulamasından öne çıkanlar:
  • Personel yönetimi uygulaması tüm personel verilerini ve özlük dosyalarınızı tek bir platformda güvenli bir şekilde saklamanızı ve yönetmenizi sağlar.
  • Çalışanın işe giriş anından çıkışına kadar ihtiyacınız olan tüm bilgilere kolaylıkla ulaşarak güncel veriye her an, her yerden erişmenize olanak tanır.
  • Fazla mesai ve izin gibi süreçlerin yasal düzenlemelere ve güncel kanunlara uygun şekilde yönetilmesini sağlar.
  • Çalışanların fazla mesai, izin ve avans gibi konulardaki taleplerini ve yönetici onay süreçlerini kolaylaştırır; bu alanlarda şirketin ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş kurgular oluşturmanızı sağlar.
  • Personel Yönetimi uygulamasına dahil olan Zaman Yönetimi (puantaj) modülü çalışanların işe giriş-çıkış saatleri, devamsızlık günleri, molaları, bireysel izinleri, eksik ve fazla mesaileri gibi tüm puantaj verilerini tek ekranda yönetmenizi sağlar.
  • Modülün akıllı çözümleme ve otomatik uyuşmazlık uyarıları puantaj süreçlerinde hata ve zaman kaybını minimuma indirir. Maaş ödeme gününde bile tek tıkla bordroya uygun puantaj raporları çekmenize olanak tanır.
Personel Yönetimi uygulamasını kullanmaya nasıl başlayabilirim?
​​Kolay İK Personel Yönetimi uygulamasını kullanmaya hemen başlamak için DijiKolay üzerinden başvuru yapın. Başvurunuz onaylandıktan sonra Kolay İK Müşteri Destek Ekibimiz aktivasyon adımları için sizinle iletişime geçecektir.​
Veri güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
​Kolay İK olarak en büyük önceliğimiz veri güvenliğiniz. Bu yüzden Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri ISO / IEC 27001 ve uluslararası geçerliliği olan ISO / IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi sertifikalarımızla bilgi güvenliği kapsamında global standartlara uygun olarak faaliyetlerimizi sürdürüyoruz.​
İşCep'i İndir, İşini Cepte Bitir!
​Hayatınızı kolaylaştıracak teknolojiler ile tanışın, İşCep’le yüzünüz gülsün!​​​
IsCep-QR
İşCep*
Mobil Bankacılık*
​İşCep uygulamasını telefonunuza indirmek için; telefonunuzun kamerasını açarak yukarıdaki QR kodu kameranız ile okutun.​
X Kapat