Kolay İK, şirketlerin İK süreçlerini dijitalleştirerek tüm operasyonlarını uçtan uca tek ekranda
yönetmelerini sağlayan insan kaynakları ve personel yönetimi platformudur. Farklı ölçek ve
sektörden 2.500’ü aşan şirketin tercihi Kolay İK, 4.500'den fazla İK yöneticisi ve 180.000'den
fazla çalışan tarafından aktif olarak kullanılmaktadır.
Kolay İK Personel Yönetimi uygulaması; özlük bilgileri, izin, harcama, puantaj, mesai takibi,
zimmet, avans ve eğitim gibi birçok sürecin tek bir uygulama üzerinden yönetilmesini sağlar.
Masaüstü ve mobil uygulamaları ile yöneticiler ve çalışanlar arasındaki talep, onay ve erişim
süreçlerini kolaylaştırarak İK operasyonlarındaki iş yükünüzü %76’ya kadar azaltır.
Personel Yönetimi uygulamasının KOBİ’ler için öne çıkan özellikleri
Farklı sekme ve dosyalar arasında kaybolmak yerine, tüm süreçlerinizi Kolay İK'nın personel
yönetimi uygulaması ile yöneterek iş gücü ve vakit kaybını minimuma indirin.
- İzin yönetimi ve takibi
- Özlük yönetimi ve arşivleme
- Puantaj yönetimi ve raporlama
- PDKS entegrasyonu
- Harcama & avans takibi
- Zimmet yönetimi
- Fazla mesai yönetimi
- Çalışan talepleri ve onay süreçleri
- Şirket takvimi ve özel gün hatırlatmaları
- Organizasyon şeması