Sizi Bilgilendiriyoruz
Müşterilerimizin aktivitelerinin, başarısız kimlik doğrulama teşebbüslerinin kaydını tutuyor; İnternet Şubemize girerken hatalı bilgi girişi yapılması durumunda İnternet Şubemizin karşılama sayfasında uyarı mesajı gösteriyoruz ve hangi bilgilerin hatalı girildiği, hatalı girişlerin ne zaman yapıldığı ile ilgili detaylı bilgi veriyoruz.
İnternet Şubemize en son giriş yaptığınız tarih ve saat bilgisini göstererek sizin dışınızda bir kullanım olup olmadığını tespit edebilmenizi sağlıyoruz.
Eğer girişleriniz esnasında Müşteri Şifreniz arka arkaya 5 kez hatalı girilirse veya Ticari Şifreniz arka arkaya 3 kez hatalı girilirse, şifreniz otomatik olarak bloke edilmektedir. Telefon Şubemizden veya Anında Şifre uygulaması ile yeni bir Müşteri Şifresi veya Ticari Şifre belirleyebilirsiniz.
Karşılama Mesajı ile Kendimizi Tanıtıyoruz
Her türlü sahte site tehdidine karşı tarafınızdan belirlenebilen bir karşılama mesajı ile Bankamız İnternet Şube'mizde olduğunuzu doğruluyoruz.
Karşılama mesajı belirlemediyseniz, İnternet Şubemize giriş yaparken sizden bir karşılama mesajı belirlemeniz istenecektir.Karşılama mesajınızı da tıpkı şifreniz ve diğer güvenlik bilgileriniz gibi gizli tutmanız gerekmektedir.
Karşılama mesajınızı dilediğiniz zaman İnternet Şubemizden “Ayarlar” → “Güvenlik Ayarları” → “Karşılama Mesajı” adımlarını izleyerek değiştirebilirsiniz.
İnternet Şubemizde “https” protokolü kullanıyoruz. İnternet şubemiz açıldığında tarayıcı programınızda bir asma kilit ikonu belirir. Bu ikona çift tıkladığınızda açılan sertifika penceresinde "verilen" alanında Bankamızın internet adresi olan "www.isbank.com.tr" görülmelidir.
Karşılama Mesajı Nedir?
Bireysel internet şubemizde ekranda görüntülenen, müşterilerimizce belirlenen mesajdır. Müşterilerimizin Bankamız sisteminde olduklarını teyit etmek üzere tasarlanmıştır.
Karşılama Mesajı Nasıl belirlenir?
İnternet Şubemize ilk defa giriş yapan bireysel müşterilerimiz, karşılama mesajı belirlemek üzere karşılama mesajı belirleme sayfasına yönlendirilir. Karşılama mesajınızı İnternet Şubemizde Ayarlar menüsünden değiştirebilirsiniz.
İnternet Sitesine girişte Karşılama mesajını göremiyorum /yanlış görüyorum, ne yapmalıyım?
Bireysel İnternet Şubesinde karşılama mesajı belirlenmiş olmasına rağmen mesaj yanlış görüntüleniyor veya görüntülenmiyorsa, İş Bankası İnternet Şubesi’nden farklı bir sitede olabilirsiniz, bilgi girişine devam etmeden 0 850 724 0724 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
Şifre Girişlerinizde Sanal Klavye Kullanıyoruz
İnternet Şubemize girerken ya da İnternet Şubemizin içerisinde şifre sorduğumuz her alanda bir sanal klavye bulunduruyoruz. Böylece en önemli kişisel bilginiz olan şifrenizi, key-logger gibi kötü niyetli programlardan korumanızı sağlıyoruz.