Stevie Awards’tan Türkiye İş Bankası’na beş ödül
Türkiye İş Bankası, uluslararası iş dünyasının saygın ödüllerinden Stevie Awards’ta farklı ürün ve hizmetleriyle beş ayrı kategoride ödül kazandı. “İşCep QR Kodla Bankamatikten Para Çekme” uygulaması ile Finansal Hizmetlerde Yılın En İyi Yeni Ürünü Kategorisi’nde Altın Ödül kazanan İş Bankası, “Kumbara Fonu Kampanyası” ile Tüketici Pazarlaması, Yılın En İyi İletişim ve PR Kampanyası Kategorisinde Gümüş Ödül, “Maximum Kart aynı zamanda Müzekart” lansman kampanyası ile Bankacılık Sektöründe Yılın Pazarlama Kampanyası Kategorisi’nde Bronz Ödül, “İşCep Parakod” ile Yılın Yeni Ürün Lansmanı Kategorisi’nde Bronz Ödül ve “Karneni Göster Kitabını Al” projesi ile Avrupa Bölgesi’nde Yılın Sosyal Sorumluluk Kampanyası Kategorisi’nde Bronz Ödül kazandı.
Finansal hizmetlerde yılın en iyi yeni ürünü kategorisinde Altın Ödül kazanan “İşCep QR Kodla Bankamatikten Para Çekme” uygulaması ile İş Bankası, iOS ve Android işletim sistemlerini destekleyen cep telefonları aracılığıyla QR kod teknolojisi kullanılarak herhangi bir karta ihtiyaç duyulmadan Bankamatiklerden hızlı, güvenli ve pratik şekilde para çekilebilen, ayrıca kart kopyalama dolandırıcılığı riskini de ortadan kaldıran yeni bir ürünü hizmete sundu.
Bankaya Tüketici Pazarlaması, Yılın En İyi İletişim ve PR Kampanyası Kategorisi’nde Gümüş Ödülü getiren Kumbara Fonu Kampanyası’nda, çocuklarının geleceğine bugünden yatırım yapmak amacıyla Kumbara Fonu hesabı açtıran velilere çift kişilik sinema biletiyle Cem Yılmaz’ın canlandırdığı Servet Bey karakterli İş Bankası Kumbarası hediye edildi.
Bankacılık Sektöründe Yılın Pazarlama Kampanyası Kategorisi’nde Bronz Ödül “Maximum Kart aynı zamanda Müzekart” lansmanına verildi. Kampanyada, sektörde bir ilk olarak İş Bankası Maximum özellikli kredi kartı sahiplerinin Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı 300’den fazla müze ve ören yerini her yıl bir ay boyunca ücretsiz olarak ziyaret edebilecekleri duyuruldu.
İş Bankası’nın Yılın Yeni Ürün Lansmanı Kategorisi’nde Bronz Ödül kazandığı “İşCep Parakod” ile müşterilere hem e-ticaret ve hem de mağaza alışverişlerinde kredi kartı taşımadan cep telefonundan QR kodu okutarak güvenle ödeme yapma imkânı sağlandı.
Avrupa Bölgesindeki Yılın Sosyal Sorumluluk Kampanyası Kategorisi’nde Bronz Ödül getiren, bugüne kadar gerçekleştirilmiş en büyük kitap kampanyalarından biri olan ‘Karneni Göster Kitabını Al’ Projesi ile İş Bankası her yıl yaz tatiline giren 1 milyon ilköğretim öğrencisine karne hediyesi olarak kitap armağan etti. Kampanya dâhilinde bugüne dek 7 milyonun üzerinde kitap dağıtıldı.
Türkiye İş Bankası’nın toplam 5 dalda kazandığı ödülleri alacağı 11. Stevie Awards Ödül Töreni 14 Ekim 2013 tarihinde İspanya’nın Barselona şehrinde gerçekleştirilecek.
22.08.2013