Ödemenin Yeni Hali Maximum Mobil
Türkiye İş Bankası, satın alma deneyimini uçtan uca yaşatacak bir ekosistem bakış açısıyla tasarlanan mobil uygulaması Maximum Mobil’i kullanıma sundu. iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen Maximum Mobil ile sadece İş Bankası müşterilerinin değil, diğer tüm bankaların kart müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak çözümler sunuluyor. Yeni uygulama; kart yönetimi ve alışveriş işlemlerinde çok sayıda özelliği sunmasının yanı sıra, diğer banka kredi kartı müşterilerinin de faydalanabileceği şekilde tasarlanmış bir platform olma özelliği ile diğer mobil ödeme uygulamalarından farklılaşıyor.
Maximum Mobil ekosisteminin ilk partnerleri Cinemaximum ve Petrol Ofisi olurken, kullanıcılar uygulama üzerinden kart bilgilerini ayrıca girmeye gerek olmadan, film, salon, seans ve koltuğunu seçerek hızlı ve kolay bir biçimde Cinemaximum bileti alabiliyor, uygulama içerisindeki dijital bilet sayesinde gişeye uğramadan doğrudan salona geçebiliyor.
Mart ayı içerisinde Maximum Mobil ekosistemine dâhil olacak “Petrol Ofisi Öde-Geç” uygulaması ile de İş Bankası ve diğer tüm banka kredi kartı kullanıcıları, araçlarından inmeden akaryakıt alabilecek. Lansman sonrası Maximum Mobil ekosistemine dâhil olacak yeni iş ortaklarıyla, kullanıcıların günlük hayatlarını kolaylaştıracak şekilde dijitalde uçtan uca tasarlanmış satın alma deneyimi zenginleştirilecek.
Maximum Mobil’den anında kampanya ve kart yönetimi
Maximum Mobil; kart işlemlerini anında takip etme, kampanyalara tek tuşla katılım, lokasyon bazlı kampanya görüntüleme, kampanyaları takip etme, mobilden temassız veya QR ile hızlı ödeme, anında limit artırımı, nakit avans kullanımı, kartı geçici olarak kullanıma kapatma, sektörel bazlı alışverişlere kapatma ve anında fatura ödeme gibi temel kredi kartı işlemleriyle kullanıcıların günlük hayatını kolaylaştıracak zengin bir fonksiyon setine sahip olma özelliği ile öne çıkıyor. Uygulama ile kullanıcılar, gerek fiziki işyerlerinde gerekse mobil üzerinden yaptıkları alışveriş işlemlerinde ödemelerini cep telefonlarıyla hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde yapabiliyor. Maximum Mobil, Android 4.4.2 ve üzeri işletim sistemine sahip NFC uyumlu cep telefonlarıyla temassız POS özelliği bulunan işyerlerinde cep telefonlarıyla temassız ödeme kolaylığı sağlıyor.
Dijitalde anında kart özelliği ve fatura ödeme de Maximum Mobil’de
İş Bankası müşterileri, talep ettikleri kredi kartlarının fiziken ulaşmasını beklemeden, bu kartlara Maximum Mobil’den tanımlanacak sanal kartları ile işyerlerinden mobil temassız işlem ya da internetten alışveriş yaparak ihtiyaçlarına anında çözüm bulabilecekler. Maximum Mobil’in bu özelliği sayesinde, İş Bankası müşterilerinin kayıp çalıntı nedeniyle kartlarının yenilenmesi durumunda, fiziki kartın teslimi beklenmeden alışveriş ihtiyaçları Maximum Mobil ile sanal kart üzerinden karşılanabiliyor.
Maximum Mobil uygulamasıyla, İş Bankası ve diğer tüm banka kredi kartı kullanıcıları uygulamaya tanımladıkları kartlarıyla Türkiye genelinde 50’den fazla kurumun faturasını mobilden anında ödeyebiliyor.
“Minimum efor ile maksimum fayda sağlayacak çözümlere odaklanıyoruz”
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Sezen, Maximum markası ile ödeme sistemleri alanında pek çok yeniliğe imza attıklarını vurgulayarak, tüm sektörün kullanımına sundukları Maximum Mobil uygulaması ile ilgili şunları kaydetti: “Maximum, 16 yıldır devam eden yolculuğunda hayatı maksimumda yaşatma vaadiyle bir alışveriş kartının ötesine geçerek müşterilerimizin günlük hayatına değer katan bir kredi kartı programı olarak farklılaştı. Maximum Mobil ile Maximum markasının söz konusu vaadi mobil hayata uyarlandı. İdeal müşteri deneyimi odağı ile ‘minimum eforla maksimum değer’, ‘kolaylık ve hız odaklı kullanıcı deneyimi’, ‘her kullanıcıya özel kişisel içerik’, ‘yaygın erişim ve iş ortağı ağı’ ile ‘yaşayan, dönüşen, gelişen servis’ anlayışıyla Maximum markası, bir ödeme aracının ötesinde müşterilerimizin anlık ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde ekosistem bakış açısı ile yeniden tasarlanarak mobil platforma taşındı. Dijitalleşen dünya ile birlikte değişen müşteri beklentilerini karşılamak için, tüm süreçlerimizi müşteri deneyimi odağı ile gözden geçiriyor, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza minimum efor ile maksimum fayda sağlayacak çözümler üzerine odaklanıyoruz.”
Maximum Mobil uygulamasını 3 ana eksen etrafında tasarladıklarını, ilk olarak, Maximum Kart programını kampanyalardan kart yönetimine kadar tüm fonksiyonları ile dijitale taşıyacakları bir uygulama geliştirmeye odaklandıklarını vurgulayan Sezen, şöyle devam etti: ”İkinci olarak, Bankamız kart müşterisi olsun olmasın herkes tarafından kullanılabilecek, yani banka bağımsız bir uygulama olsun istedik. Son önemli adım olarak da müşterilerimizin günlük yaşamında onlara kolay, hızlı ve konforlu ödeme ve satın alma deneyimi sunma vizyonuyla geliştirdiğimiz Maximum Mobil’i iş ortaklarımız ile zenginleştireceğimiz bir ekosistem içerisinde sunmayı amaçladık. Cinemaximum ile başladığımız ekosistem yolculuğuna, kısa süre sonra Petrol Ofisi ile hayata geçireceğimiz araçtan inmeden akaryakıt satın alınması deneyimi ile devam edeceğiz. Maximum Mobil, kendi ekosistemi içerisinde satın alma deneyimini zenginleştirecek yeni iş ortakları ile hayatını devam ettirecek.”
07.03.2017