BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

İş Bankası’nın İK Uygulamalarına Uluslararası Çapta Beş Ödül

​Teknolojik yenilikler ve dijitalleşme alanlarında hem bankacılık faaliyetleri hem de insan kaynaklarına yönelik önemli yatırımlar yapan Türkiye İş Bankası, alanında sektörün önde gelen uluslararası ödül programlarından olan “Brandon Hall Human Capital Management (HCM) Excellence 2021 Ödülleri”nde dört altın, bir bronz olmak üzere beş ödüle layık görüldü.

 
İş Bankası Bilgi Teknolojileri süreçlerindeki sistem uzmanları seçiminde kullanılan değerlendirme uygulamaları, dış ticaret gelişim programı, doğrudan satış ekiplerinin teknik bilgi ve satış yetkinliklerinin artırılması, satış ekibi yöneticilerinin yönetim becerilerinin desteklenmesine ilişkin programlar, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) hakkındaki e-eğitim programı ile ödül aldı. 

Altın ödül getiren uygulamalar; “Yetenek Kararlarına Rehberlik Eden Değerlendirme Uygulamalarında En İyi İlerleme” kategorisinde bilgi teknolojileri sistem uzmanlarının seçimi, “Yetkinlik ve Yetenek Gelişiminde En İyi İlerleme” ile “Öğrenme Programında En İyi Sonuçlar” kategorilerinde dış ticaret gelişim programları, “En Yenilikçi Satış Eğitimi” kategorisinde satış ekiplerine yönelik gelişim programları oldu. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) hakkında oyun bazlı öğrenme çözümlerinin kullanılması ve e-eğitim programının uygulama sonuçları da “Yasal Zorunluluk Eğitimlerinde En İyi İlerleme” kategorisinde bronz ödül aldı.

İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ozan Gürsoy, Bankanın, eğitim ve gelişim uygulamalarıyla dünya çapında ödüle layık görülmesinden mutluluk duyduklarını vurgulayarak, şöyle konuştu: “Yöneticilerimizi işe başlangıç aşamasından itibaren kendi bünyemiz içerisinden yetiştiriyoruz.  İş Bankası'nın sürdürülebilir kurumsal performansı ve rekabet avantajının temel bileşeni olan kadrolarını, ihtiyaçları karşılayacak yetkinlik ve becerilerle donatmayı; yeni çalışanların işe alımı sırasında dijital çağın gerektirdiği yetkinlik, becerilere odaklanmayı hedefliyoruz. Bankamızı geleceğe taşıyacak olan çalışanlarımızın öğrenme çevikliği ile teknoloji başta olmak üzere hizmetlerimizi iyileştirecek her alandaki yeniliği takip ederek bunları uygulamamız büyük önem taşıyor. Yenilikçi ve sonuç odaklı süreçlerimizle, çalışanlarımıza ve bankamıza değer katmaya devam edeceğiz”. ​

08.09.2021
X Kapat