BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Apartman Yönetimleriniz İş Bankası'nda, Kolay Çözümler Yanınızda

İş Bankası'nın size sunduğu ayrıcalıklar ile apartmanınızda ve sitenizde işler kolaylaşıyor, 7 gün 24 saat huzurunuz hiç bozulmuyor.​

İş Bankası'nda Nasıl Apartman Hesabı Açarım?

Bankamızda site ve apartman hesaplarının açılması için vergi kimlik numarası alınmış, noter onaylı karar defteri ile şubelerinize başvuruda bulunmanız gerekmektedir. Kat mülkiyeti kanununda belirtilen yeter sayısına göre atanmış olan site/apartman yöneticileri bankamızda yönetim adına hesap açabilmektedir.

Dijital Bankacılık Kullanımı İçin Ne Yapmalıyım?

Bankamızda apartman/site yönetiminiz adına hesap açarken dijital kanallarımızı da kullanmak isterseniz şube temsilcilerimiz sizlerden apartman/site yönetimi adına Dijital Bankacılık Firma Başvuru ve Dijital Bankacılık Kullanıcı Başvuru Formlarını doldurmak isteyecekler ve dakikalar içerisinde dijital kanallarımızı kullanabilmeniz için gerekli tanımlamaları yapacaklardır.

Hem hesap açılışınız hem de dijital kanallarımızı kullanabilmeniz için apartman/sitenizin aldığı kararların Kat Mülkiyet Kanunu’na uygun olarak alınmış olması gerekmektedir. Kat Mülkiyeti Kanunu’na göre:

Kat malikleri kurulu yılda bir defadan az olmamak üzere yönetim planında gösterilen zamanlarda, eğer böyle bir zaman gösterilmemişse, her takvim yılının ilk ayı içinde toplanır. Toplu yapılarda ise kurullar, en geç iki yılda bir defadan az olmamak üzere yönetim planlarında gösterilen zamanlarda, böyle bir zaman gösterilmemişse, ikinci takvim yılının ilk ayı içinde toplanır.
Kat malikleri kurulu, kat maliklerinin sayı ve arsa payı bakımından yarısından fazlasıyla toplanır ve oy çokluğuyla karar verir. Yeter sayının sağlanamaması nedeniyle ilk toplantının yapılamaması halinde, ikinci toplantı, en geç on beş gün sonra yapılır. Bu toplantıda karar yeter sayısı, katılanların salt çoğunluğudur.


Dijital Kanallarımızdan Yapılabilen İşlemler

İşCep veya Ticari İnternet Şubemizi kullanarak, apartmanınızdan hiç çıkmadan fatura, SGK, Vergi gibi ödemelerinizi yapabilirsiniz. Vadesiz hesaplara ek olarak vadeli hesap avantajlarımızdan yararlanabilirsiniz. Şubeye gitmeden para aktarma işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Apartman/Site Yönetiminize ait POS cihazınız var ise hareketlerini görebilir, ödemelerinizi alabilirsiniz.


Apartman Yönetim ve Site Tahsilat Sistemi

Apartman Yönetimi Hesabı & Site Tahsilat Sistemi aidatların tek bir hesaba yatmasını, biriken paranın fonda değerlendirilmesini ve faturaların gerektiğinde kolaylıkla ödenmesini sağlar.

Bankamızın anlaşmalı olduğu apartman ve site aidat ödeme işlemlerinde Otomatik Ödeme Talimatı sayesinde ödeme gününü beklemenize gerek yok. Bankamızda açtıracağınız hesap üzerinden vereceğiniz talimatla, son ödeme tarihinde hesabınızda yeterli bakiyeyi bulundurduğunuz takdirde, aidatlarınız ve faturalarınız otomatik olarak hesabınızdan çekilir ve siz de böylelikle borcunuzu kolayca ödeyebilir, aidat takip işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sınırsız Otomatik Servis uygulaması ile otomatik ödeme talimatı verdiğiniz site ve apartman aidatı ödemeleri için hesabınızda nakit bulundurma gerekliliğiniz ortadan kalkar. Bu uygulama, hesap bakiyeniz yetersiz olsa bile, yatırım hesabınızdaki fonların ve ek hesabınızın kullanılmasıyla ödemelerinizin gerçekleştirilmesini sağlar.
Dilerseniz Maksimum Hesap açtırarak nakit ve ödeme sıkıntısı çekmeden paranızın 818- Maximum Hesap Kısa Vadeli Borçlanma Araçları Fonu’nda değer kazanmasını ve talimatlı ödemelerinizin otomatik olarak yapılmasını sağlayabilirsiniz.




X Kapat